Chrono24 misgelopen verkoop

Wel leuk bedacht maar op deze manier is het wel heel overduidelijk dat er iets kostbaars in de doos zit. Er zijn zoveel mensen bezig in de hele keten van de bezorging dat er maar eentje hoeft te denken… kip ik heb je.

1 like

Natuurlijk is het niet waterdicht, maar ik ga ervan uit dat een verkoper het pakketje goed verzekerd verstuurd en niet voor de goedkoopste variant gaat. En volgens mij gaat er met het laatste wel eens iets mis…

1 like

Ik zou gewoon zo’n symbool erop plakken :stuck_out_tongue:

1 like

Als het een vintage met radium lume is, is dat niet eens gelogen ook. :sunglasses:

2 likes

Wat fijn om te horen dat je naar alle waarschijnlijkheid kosteloos wordt gesteld, ook top dat Chrono24 zich op deze manier opstelt. Top dat de verzender zich niet achter de kleine letters verschuilt.

Mijn eigen ervaring met Chrono24 is trouwens ook goed! Na een horloge gekocht te hebben met een dubieuze wijzerplaat zeer kordaat geholpen door Chrono waarbij ze zelfs de retour kosten op zich hebben genomen omdat de Italiaanse verkoper dat niet nodig vond.

Succes met het verdere verloop!

Dat gebeurt hier aan de lopende band. De bezorger belt niet eens aan, zet zelf een krabbel op zijn handheld terminal, gooit het pakker op de mat voor de deur (hier in de lifthal van ons appartementgebouw) en gaat snel verder. Al eens een klacht over ingediend bij PostNL; daar wordt niet eens op gereageerd…

1 like