er ongetwijfeld al eea op dit forum staan maar toch mijn vraag is het veilig om bij een particulier op chrono 24 een horloge te kopen.
kost 400 euro is niet een heel groot bedrag maar ik moet er wel gewoon voor werken dus graag jullie ervaringen.
Gewoon je verstand gebruiken. Als je niet genoeg van het te kopen horloge afweet óf iemand meenemen, óf via een vertrouwd kanaal kopen (en misschien wat meer betalen)…
edit: iemand meenemen die er dus wél verstand van heeft.
Er zitten veel bedrijven, maar die kunnen je ook gerust een oor aan naaien. Kortom bij alles wat je koopt (op je dagelijkse boodschappen na) de verkoper nagaan als je voor het eerst zaken doet, de waar goed bekijken, afspraken maken en dan tot een deal komen. Maar zeker je huiswerk doen.
De vraag is niet heel relevant, want chrono is niet veel meer dan een platform voor de verkoop van horloges. Ik schat het wel wat vertrouwder in dan MP, maar je moet gewoon zelf blijven opletten van wie je wat koopt en tegen welke prijs
Nee, ik vindt de prijzen er doorgaans te hoog. De modellen die ik zocht heb ik via fora en Ebay kunnen vinden.
Doorgaans is de kwaliteit (op het eerste gezicht) wel hoog op Chrono24. Maar ik koop vrijwel uitsluitend vintage horloges. Dan is het echt wat de gek (ik) er voor wil geven.
‘Koop de koper’ is het motto en met je vraag ben je daar inderdaad mee bezig. Je doet onderzoek. Er is al veel gezegd, maar je kunt naar mijn mening het best hier op het forum kopen of op een ander forum zoals TZ-UK of dzvl (hoewel daar veel mensen van hier zitten).
Het blijft moeilijk voor iedereen.Wil je wat meer betalen?Nee we zijn en blijven `Nederlanders toch???Aan de andere kant ben je met 2 hobby’s bezig.Het horloge en bieden.Goed kijken veel vragen en ook op je gevoel afgaan.Als je vaak aardappelen op de markt koopt en ze geven je een keer citroenen dan zie je het ook gelijk.
hele fijne jaar wisseling allemaal