Chronobart

Afgelopen week een horloge verkocht aan @chronobart
Snelle, vriendelijke communicatie en vanwege een reëel bod snel tot een deal kunnen komen.
De betaling werd direct in orde gemaakt.
Prima zaken doen met deze nieuwe forumgebruiker :+1:t3:

1 like

Deze week een horloge aan @chronobart verkocht. Prima communicatie, snelle betaling. Transactie volgens het boekje.
Bedankt Bart.

1 like

Horloge verkocht aan @chronobart , prettige vlotte communicatie. Snelle deal zonder nonsens en direct betaald. Fijn forumlid om mee zaken te doen, aanrader wat mij betreft :+1:

1 like

Net een klok gekocht van @chronobart .
Eerlijke prijs, prettige overdracht en bliksemsnelle coronaproof bezorging via een fietsrit:)

Aanrader.

1 like

Clasp overgenomen van @chronobart super snelle deal en ook snel verzonden. Clasp helemaal zoals beschreven. Top dus!

1 like

Een deal die ik niet snel vergeten zal, alleen al omdat verschillende topics door elkaar liepen tijdens onderhandelingen en verkenningen.
Grappig, humorvol, snel duidelijk, maar vooral ook aardig.

Dankjewel Bart @chronobart voor je originele en handelswijze gericht op onze liefhebberij.

Op naar de volgende deal!!!

Triple A klasse

1 like

Horloge verkocht aan Bart @chronobart Sympathieke vent en een hele leuke ontmoeting. Wil bij deze dan ook Bart van harte aanbevelen.

2 likes

Ik heb van Bart een geweldige Casio mogen overnemen. Bart woont nogal uit mijn weg maar ik was heel toevallig voor werk een dag op nog geen 10 minuten bij hem vandaan. Bart was de moeilijkste niet en zo kon ik snel bij hem het horloge ophalen. Leuke ontmoeting gehad en alles tip top in orde :+1: Dank Bart ! Zeker een aanrader :facepunch:

1 like

Leuke deal gesloten met @chronobart.
Leuke communicatie met Bart gehad, perfecte afhandeling.
Bart is een topper!

1 like

G shock overgenomen van @chronobart. Snelle verzending en horloge ziet er top uit. Prima prijs ook.

1 like

Horloge overgenomen van Bart @chronobart. Wederom een bijzonder soepele en sympathieke deal.

I tip my hat :+1: !