Goedemorgen. Ik ben benieuwd of iemand hier bekend is met Chronoexpert.nl ? Ze adverteren in de stijl van Chrono24 maar met minder contact mogelijkheden. Het betreft particulier aanbod waar ze in bemiddelen, maar je kan niet zelf de eigenaar bereiken met vragen zoals bij Chrono24 wel het geval is. Mooi geprijsd aanbod wat deels “niet beschikbaar” is roept vraagtekens op. Evenals een Nederlands telefoonnummer dat niet opneemt maar wel later beantwoord wordt vanuit Spanje door een overigens aardig persoon. Dan ontstaat er ook beter contact. Staan wel reviews op TrustPilot. Ik was benieuwd of hier misschien ervaringen zijn opgedaan. K
on op HF niks vinden in de zoekfunctie. Vandaar maar dit topic.Geen ervaring, maar ziet er aardig uit. Vond het wel opmerkelijk dat grotendeels van uitgelichte producten op “niet beschikbaar” staat, maar dat heeft volgens mij betrekking of dat doos en papieren wel of niet beschikbaar zijn, zo lijkt na het aanklikken
Ja maar toen ik er op doorvroeg was het verkocht maar kon hij wel een voor je zoeken. Misschien dat ik het toevallig zo trof. Dat kan natuurlijk.
Ook even snel gekeken en het verdienmodel zit hem in een opslag voor administratie etc in de verkoopprijs. Als koper betaal je dus feitelijk deze service.
Ok, bedankt, maar waar zie je dat precies…?
Dat staat in de FAQ op de site
volgens de persoon die ik sprak is er geen extra opslag op de prijs; dus zit die opslag al in de netto prijs verwerkt dan?
Ja klopt, die zit al in de verkoopprijs op de site
Goedemiddag allen,
Zijn hier inmiddels meer ervaringen over, of dit een betrouwbare club is enz ?
Alvast bedankt !
Zou het niet weten. Nooit wat gekocht hier.
Oké bedankt !
intussen al iemand ervaring met deze site?
Ben ik ook heel benieuwd naar!
Iemand inmiddels??
Ik vind het een beetje bijzonder. Zoek al een tijdje naar een Sea-Dweller 16600. Juwelier Burger biedt er op dit moment een aan voor €8300,-. Hetzelfde horloge met dezelfde foto’s staat op Chonoexpert voor €8790,-.
Maar blijkbaar adverteren ook handelaren als JB op Chronoexpert alleen is de fee daar een stukje hoger waardoor de vraagprijs hoger is.
Ik heb ondertussen een super slecht ervaring met ze. Ben nog aan het mailen en bellen om mijn geld terug te krijgen. Geen zaken doen met ze!!!