Stom, gemist en niet opgelet. Lang verhaal kort, stripboeken in m’n DNA dankzij m’n vader, specifiek ook Asterix en Obelix. Moet deze dus hebben. Long shot maar heeft iemand hier ‘m liggen?
Deze had je vast al ontdekt, direct bij de bron te krijgen en pas vanaf 13 april leverbaar
Denk dus niet dat iemand hem al heeft.
Lijkt erop dat die ook uitverkocht is, pre-order is niet mogelijk en ze worden op 13 april verstuurd. Ik heb hem ook gemist maar zal op de 13e toch maar even kijken, je weet maar nooit…
Ah, ik was al helemaal blij!
Idd, even in de gaten houden.
Ik vermoed dat er ook wellicht wel een aantal hier rondzwerven. Mocht iemand 'm toch niet zo leuk vinden, hoor ik het graag.
Mochten meerderen ervan af willen, dan lift ik graag mee op jouw gezocht topic!
Lekker is dat, ik heb dibs he
Uiteraard!!
Het is niet allemaal heel duidelijk inderdaad, zowel niet op de website van Chronofixe zelf (ASTÉRIX), als op de website van de Asterix boutique.
Mijn informatie direct van de eigenaar van het merk - Jon Cruys - is dat het horloge, gemaakt in december 2024 en januari 2025 in twee batches van 250 stuks, echt uitverkocht is. Ik denk dat de info op beide bovengenoemde website verouderd en niet aangepast is.
Het goede nieuws is dat Chronofixe op korte termijn waarschijnlijk met een opvolger komt, in de vorm van een Obelix of Idéfix uitgave.
Ps. Ik heb nummer 374/500 van de Asterix uitgave, als te zien in dit artikel: Hands-On: The Chronofixe × Seconde/Seconde/ Asterix Watch Ik ben er erg tevreden mee en wil er dus niet vanaf, sorry.
Ondanks het slechte nieuws toch bedankt voor de inside info! En natuurlijk fijn dat hij bevalt! Ik zal de ogen open houden voor een eventueel vervolg. Kunnen we er ook vanuit gaan dat er geen andere, niet gelimiteerde, Asterix uitgave komt?
De kans dat er een niet-gelimiteerde Asterix uitkomt is nihil volgens mij. Maar ik sluit variaties met andere figuren uit de serie (Obelix, Idéfix) niet uit.
Ach en anders ligt er een andere uitdaging in het verschiet. Het verzamelen van alle vertalingen van Asterix.
Aliquo?
Sursum!