Chronograaf automaat opties tot €2500

Ik ben op zoek naar een Chronograaf automaat met de volgende criteria, wat vinden jullie de beste kandidaat in deze categorie?

• Max 40mm

• Prijs max €2500

• Factory Steel bracelet

• Geen datewindow

Ben erg benieuwd.

5 likes

Nieuw?

Nieuwe of 2nd hand in goede staat met recente service ( in de ideale wereld :P)

Tudor Prince Date? stick hands

2 likes

Maen skymaster mkIII

Is dit misschien wat?

Edit: zie dat het geen automaat is maar wel een gangreserve van 63 uur

8 likes

356 van Sinn moet ergens rond die prijs liggen

Ze hebben ook nog wat andere chrono’s

Edit: zie dat je geen date wil :face_with_peeking_eye:

12 likes

Mooie klok hoor , en je inderdaad bij voorkeur geen date. Ik vind zelf dat bij max 40Mm de boel nogal druk is met een day/date venster.

1 like

Beetje valsspelen want wel date, maar mooie implementatie.

2 likes

Best een korte levensduur voor een batterij. :sweat_smile:

6 likes

Ik wilde deze optie ook geven. Voor dit budget een van de mooiste chrono’s vind ik.

1 like

25 likes

Is wel een handwinder. Maar verder wel een toppertje!

https://www.chrono24.nl/nivada/grenchen-chronomaster-aviator-sea-diver--id37378213.htm?searchHash=b5bad735_VARJ7R&pos=5

4 likes

Hou je nog genoeg over voor wat anders.

5 likes

Die zijn wel te vinden voor onder de 2,5K

8 likes

Oeh very Nice :slight_smile: heb je een referentienummer nummer voor me , dit is wel mijn smaak :slight_smile:

1 like

Die is al onderweg :stuck_out_tongue_winking_eye:, deze is als extra zeg maar :disguised_face:

Deze heeft heel lang in het blauw gestaan, bijna nieuw en voor een superstrakke prijs. De aanbieder heeft em teruggetrokken maar wie weet? Niet ik trouwens.:wink:

Voor aanzienlijk minder weet ik nog wel iemand die van een Hanhart 417ES Flyback af zou kunnen geraken.

Wel op leer. Koop je er zelf voor 280 een bracelet bij van Hanhart, heb je nog 420 Euro over.

7 likes

Top horloge voor de prijs. Ik had de 38mm besteld, maar die is teruggestuurd. Te klein.
De 40mm is over 2 dagen in de aanbieding, dus dan bestel ik die.

1 like