Chronograph Jacob & Co quartz 13286

nep of echt?



Lelijk!

1 like

smaken verschillen

Dat vroeg hij niet :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maak eens een foto van de achterkant. Je kan het namelijk aan de achterkant zien.

ok bij deze dan

Maar het is wel zo!

ja nou weet ik het wel genoeg hierover

1 like

@theo123 : mooi klokje hoor !

@louis : :tongue:

En ik ben ondertussen echt benieuwd naar het feit , nep/echt?

Waar heb je hem gekocht Theo?

Zo goed als zeker nep. Er zijn wat ‘diamantjes’ uit de bezel en de uurmarkeerders zijn behoorlijk scheef geplakt. De caseback is vlak en er zit geen relief in.

Ik heb zelf ooit een five time zone gehad, het ronde model. En die caseback loopt wat rond omhoog met een gravering daarin. Dat heeft die van jou niet.

Rappershorloge. Onmogelijk echt van nep te onderscheiden. De originele heeft ook (5) goedkope Quartz uurwerkjes en een zeer matige afwerking. Gemaakt voor posers, niet voor liefhebbers van horloges. Niet lullig bedoeld overigens. Misschien beter naar de juwelier om de edelsteentjes te laten checken. Een echte J&Co zou in elk geval beter ‘bedazzled’ zijn dan met zirkonia of glas.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Ja ik heb goed naar de foto’s gekeken. Zoals ik zeg, de caseback is vlak. Een echte jacob en co caseback is niet vlak maar loopt rond en heeft een gravering in het midden wat lager is.

Het serienummer op jouw Horloge komt overeen met de D.Beckham 5times en dat is die van jou niet…dus helaas.

Dit is de originele Beckham

Dit bedoel ik

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Een betekenis van reliëf is afwisseling van hoogte en laagte. Ik weet niet precies wat je wil mierenneuken maar het lijkt me onnodig.

Blijft oerlelijk… iets met polish a turd is still a turd?