Chronostop debacle. Het MOET iemand van het forum zijn.😂

Gisterenavond door Marktplaats aan het speuren en daar een interessant lot horloges. Vintage maar één springt in het oog. Een no-date Omega chronostop!
In mijn enthousiasme direct een bod gedaan en koper mailde mij de volgende ochtend dat hij akkoord was. Fantastisch!

Vandaag geld overgemaakt en toen was de pret over. Helaas had zijn vrouw de horloges aan iemand anders verkocht en had zij dit niet gemeld aan hem.
Kortom, koop ging niet door. Helaas. Verder supernette communicatie en excuses maar ik baal wel als een stekker. Dus heb je ruggengraat, steek je hand dan op! Wie heeft er voor minder dan 150 euro een lot horloges waaronder een WERKENDE Omega chronostop gekocht!

Zo ja,

Ik gun hem je van harte. Jij bent blij dus ik ook een beetje. Je kan niet alles hebben.

2 likes

K*tsmoes… :rage: geloof er niks van…

2 likes

Wat een onzin …
Gewoon een hoger bod gekregen en voor de poenders gekozen :face_vomiting:

4 likes

Jammer dat je koop misliep.

Vanwaar moet de koper iemand van het forum zijn?

1 like

Denk dat het Willie is geweest.

19 likes

Titel aangepast. Maar vorige keer was het ook een forumlid, vandaar😀

Stond in het Vintage Deals draadje dacht ik, niet?

1 like

Meestal is het @septentrio

1 like

Is dat zo?
Ik heb niet al m’n projecten hier voor een appel en een ei verkocht om daarna terug te beginnen hoarden hoor. Those days are over.

3 likes

Just bustin’ your balls joh. Zie jou wel eens een “lot” aanbieden of een gave opgeknapte vintage. Vandaar.

Het was dan wel een Chronostop met een missende pusher :wink:

1 like

in ieder geval wel geld terug gekregen?

Ja klopt. Dus ik koop hem van je voor 125 euro. Deal? :smile:Zijn lastig te vinden die pushers

Jazeker.

Ik was het niet hoor, mijn bod was helaas niet voldoende…

Dat dacht ik ook niet hoor. Was een grapje

Bedankt. Hij is erg mooi. Morgen foto’s, nu te donker. Ik was laat thuis vandaag.

4 likes

Hij was al niet erg mooi dus benieuwd hoe je dat gedaan hebt. Maar met Candide weet je het nooit!

1 like

Waren slechte foto’s. In het echt veel netter. Die tip kreeg ik ooit van @koekoek, horloges kopen met slechte foto’s op marktplaats.

4 likes

Bij jou is het andersom he, jij legt je horloges in je fancy fototentje legt en fotoshopt de krassen weg :sunglasses::sunglasses:

2 likes