Misschien interessant voor iemand. Chronoswiss horloges op de site van vente-exclusive.
Fijne dag.
JoMaNi
Misschien interessant voor iemand. Chronoswiss horloges op de site van vente-exclusive.
Fijne dag.
JoMaNi
Ik ken het merk niet, maar is dit wat? Flinke prijzen en kortingen ala onze dagelijkse vrienden deals.
Chronoswiss was in de tijd van de oprichter Gerd-RĂĽdiger Lang (niet geheel onomstreden) een mooi merk met fraaie handwerk horloges. Oprichting was overigens in 1983.
Nu onder de nieuwe eigenaren, de familie Ebstein, lijkt het de verkeerde kant op de gaan, zowel qua design als prijsbeleid. Het valt wat mij betreft in de categorie “hoe gooi je je merk te grabbel”. Overigens kon Lang er soms ook wat van, wie herinnert zich de combinatie Chronoswiss - Spyker (niet)? Spyker was/is (ook) gebakken lucht…
Grt. Marco
Dus bijna een hele dure germasian? Of is het toch wel kwaliteit waar je (te) veel voor betaald?
Aangezien ik nooit een Chronoswiss heb gehad, oordeel ik niet over de kwaliteit.
Wel heb ik een aantal jaren geleden bij Jan Ubels een head-only Opus Skeleton Chrono in de hand gehad en dat voelde wel als een brok kwaliteit. Maar een gevoel is iets anders dan een oordeel gebaseerd op feiten en (eigenaars)historie natuurlijk!
Grt. Marco
Al ruim 20jaar eigenaar van een Chronoswiss opus, de enige horloge waar ik niet op uit gekeken raak.️
Ook al 29 jaar een Omega Constellation in bezit welke dus al 20 jaar In de kast ligt….
Het horloge loopt precies, ziet er nog steeds als nieuw uit en blijkt in alle opzichten echt top te zijn.
De afgelopen maand “groot” onderhoud laten doen (na alleen na 10 jaar een keer “olieverversing”)
Dit laten uitvoeren door Willem van den Berg uit Sint oedenrode.
Dit tot volle tevredenheid overigens!
(een planeten rad en rotorlager plus volledig uurwerkservice laten uitvoeren, totale kosten 580 euro).
De overige 20 jaar geen tik verkeerd!
Wat mij betreft een absolute aanrader en anders dan de “gearriveerde” merken.
Ieder zijn smaak maar ik vind de kijk in de horloge verslavend mooi!
Cheers[Uploaden…]
Op zich een interessant merk met heel grote ups en downs in zowel sales als design. Ken het vooral van de debiele Wristmaster, een dubbel horloge voor aan de pols. “Normaal” horloge en een chronograaf op een brede stalen plaat, dacht een cm of tien, met een dubbele leren band.
Ik kom echter niet op de advertentie bij Vente Exclusive???