Chronoswiss horloge's in de aanbieding

Kom zeker bij Peter altijd gezellig en leerzaam!

geinig …veel plezier ermee…

Beste Joost,

Ik geniet hier elke dag van :slight_smile: btw deze miste nog in het kistje die zat in de winder

Groeten Jan

mooie klok, we hoeven niet te vragen naar welk merk je voorkeur uit gaat :wink:
heb je er toevallig meer ineens gekocht de laatste tijd ? ik hoorde hier al iets over van peter …

maar leuk dat ze zo goed bevallen…super (tu)

Geweldige verzameling, echt helemaal nijn smaak! (tu)
Jij hebt elke ochtend vast grote problemen met het kiezen wat er om de pols mag!!

Ook op die Dornblüth linksboven ben ik helemaal niet jaloers hoor… :smiley:

Dank je wel Paul en ja de DB is ook een beauty, kiezen gaat trouwens wel makkelijk hoor ik heb nog wat horloges die ik naar mjn werk draag en s’avonds en in de weekenden wissel ik regelmatig per dag van horloge.

Hallo Joost ik weet niet pf ik diegene ben hoor maar heb wel vanwege het stoppen bij van Baal twee chronoswissen gekocht ik kon gewoonweg niet kiezen!

Volgens mij zit er een Oris Flighttimer bij die van mij is geweest. Tweedehans bij peter gehaald?

Mvg, Max

1 like

Zeg, waarom rent er niet iemand als een speer naar Van Baal voor de Timemaster? Handwinder, afneembare band, grote stoere kast en super kroon… Heb 'm al vaak om mijn pols gehad en twijfelde elke keer weer…

Mvg, Max

Hallo mede HF’ers,

Ik werd door een kennis op deze link getipt:

Niet mijn stijl of merk maarrrrr wellicht iets voor jullie.

Groet, Otto

driedubbel topic …

1 like

Da’s tweemaal teveel!

Ik zal die van mij terugtrekken.

Cheers, Otto

Heb je nog een tip hoe ik mijn topic kan terughalen/intrekken?
Otto

na een bepaalde tijd lukt dat niet meer, moet je dan aan de moderator vragen…

Dank je, RG, dat is precies wat ik gister ook al heb gedaan. Goed weekend verder, Otto

1 like

u2 :slight_smile:

1 like

Mijn iPad slaat helemaal op tilt van die website…