ik zag bij een juwelier bij ons in nijmegen dat ze chronoswiss in de aanbieding hebben , misschien een handige tip voor als iemand er nog 1 zoekt…
Is echt iets voor Hans (Nivelacuso)
Al hadden ze 60% korting…
Freunde,
Will niemand dann eine Uhr von mir?? Wenn Sie kaufen komme ich nach Holland um die Uhr zu bringen!
oke…dus maar niks maar van chronoswiss plaatsen
Nee hoor, Joost. Vooral laten weten!! Eugene van Baal had nl. ook nog andere horloges die de moeite waard zijn!
Het zijn prima horloges hoor… van een prima juwelier.
Ook heel goed dat je zulke tips plaatst.
Het is alleen zo dat ik overal uitslag op mijn lichaam krijg als ik Herr Lang weer eens op een plaatje zie.
Nivelacuso Schreef:
Het zijn prima horloges hoor… van een prima
juwelier.Ook heel goed dat je zulke tips plaatst.
Het is alleen zo dat ik overal uitslag op mijn
lichaam krijg als ik Herr Lang weer eens op een
plaatje zie.
vind je…hij heeft een lelijke kop …maar de rest gaat toch wel
lol
Ik zie helemaal geen chronoswiss op die foto’s…(td)
Voordat bij iedereen de indruk gewekt wordt dat Chronoswiss hier een “no-no” merk is: we plagen Hans wel eens met zijn Gerd-fobie, maar dat neemt echt niet weg dat Chronoswiss geweldig mooie kwaliteitshorloges voor redelijke prijzen maakt (had ik maar de centjes, dan had ik er allang twee of drie in de kollektie!!)
Lang is een hele grote liefhebber en kenner van klassieke horloges (met name chrono’s) is superkritisch wat betreft zijn eigen merk (wat je dus terugziet aan de kwaliteit van zijn produkten), en wordt binnen de horlogewereld gezien als een van de mensen die het klassieke mechanische horloge op de kaart heeft gehouden toen anderen dat al lang en breed dood en begraven verklaard hadden.
Zijn manier van adverteren is simpelweg een methode om het merk een gezicht geven, dat werkt voor heel veel produkten erg goed, maar valt hier bij enkelen blijkbaar niet zo heel erg goed; lijkt me zonde om om die reden 't merk dood te willen zwijgen!
Groet,
Ik wou dat ik op dit moment het geld had voor de Delphis. Prachtige klok.
Helemaal mee eens. Wat er verder valt aan te merken op Herr Lange, en ik geef toe dat is best wel wat, laat onverlet dat de man passie voor mechanische horloges niet kan worden ontzegd. Bovendien: wie was er verder in 1983 toen quartz de wereld bestormde zo zot om een nieuwe merk op te zetten van uitsluitend mechanische horloges. Het design van zijn horloges is uniek, in tegenstelling tot de meeste andere merken, en de afwerking is voor de prijs super. Nogmaals ik kan me voorstellen dat je wat tegen de man hebt, maar het is wel een vent met durf en passie en - belangrijker - zijn horloges zijn uniek en voor de prijs kwalitatief top (wat ik van een hier bekende Nederlandse collega van hem niet kan zeggen). En daar kan ik alleen maar respect voor hebben. Ach nog maar eens een paar van het wenslijstje om mijn stelling te onderstrepen.
Zelf ben ik in het gelukkige bezit van een paar horloges van chronoswiss met een voorliefde voor het Enicar kaliber en ik kan jullie vertellen dat ik er zeer content mee ben.
Doen nog even een balkje over die tepels Joost? Anders krijg ik klachten van sommige van jullie ouders/vrouwen/kinderen (wegstrepen wat niet van toepassing is)
pfff, gelukkig dat er meer mensen zijn die ze wel mooi vinden. Na al dat commentaar op die meneer Lang.
de nieuwe advertentie’s staat hij niet meer zo groot op, meer een beetje aan de zijkant.
Dit zegt mij trouwens toch meer dan John Travolta die misschien privé een Breitling draagt?? of Brad Pitt met een Omega…waarschijnlijk krijgen ze alleen veel geld voor de foto!
Het merk krijgt dan meer een gezicht…
groet Arno.
Paul heeft 't al eerder gezegd,
Er is hier bijna niemand op 't forum die de Heer Lang of zijn Chronoswiss horloges niet kan waarderen,
zijn gewooon hele mooie klokjes en Gerd Lang zet zichzelf terecht in de picture.
Dat Hans af en toe geplaaagd word met een afbeelding van Lang moet toch kunnen, doet niets af aan zijn horloges of aan zijn vakmanschap en kennis,
Groet, André
Voor de Liefhebbers onder ons
mooi hoor!!!
Groet Arno.
mooie verzameling…heb je ze ook bij van baal gekocht ? ben benieuwd.