Chronoswiss

Heej mensen,

weet iemand waar je kunt afdingen op een chronoswiss ?
vraag het voor een vriend op dit forum, want de meesten weten er meer van dan ik.

Groeten,

David

Afdingen auf meine Uhren? Es ist ein Schande…

forumlid Nivelacuso , Hans voor vrienden , schijnt benauwde banden met Gerd te hebben

Hier zijn ze samen unterwegs naar Bazel , Hans is nogal klein, je ziet 'm haast niet zitten naast Gerd :slight_smile:

RichardT Schreef:

Afdingen auf meine Uhren? Es ist ein Schande…

:D:D

Via het Koninklijk Instituut voor Geschiedvervalsing heb ik deze foto te pakken gekregen waarop Hans even achter zijn goede vriend Gerd tevoorschijn komt:

Kijk hem eens glunderen, ik mis trouwens wel de loep op het voorhoofd van Gerd… :smiley:

AAaarrghhhhh… Gaan we weer…

Goede collage, Paul… Lekker uitwaaien met mijn grote drinkbroeder…

Ik heb mijn Chronoswiss Lunar Triple Date gekocht bij Steiner in Maastricht en daar een korting bedongen van ca 15 %.
Wellicht kun je eens met hem bellen.
Vr.Gr.JanJ.

Geweldig, Paul!!! :smiley: :smiley:

:d:d:d

Probeer anders ook eens www.chrono24.com (nu even een serieus antwoord…:wink: )

haha oke bedankt voor de nuttige antwoorden jan en richard :wink:

de rest, afdingen op een chronoswiss is helemaal geen schande :@ zijn namelijk vrij duur voor iemand van 16 :wink:
groet,

david

(:d (:d (:d

ook voor iemand die ouder is dan 16 zijn ze flink aan de prijs. Even sparen dus en een beetje korting is dan meegenomen. In ieder geval heb je een goede smaak. Welk model wil je kopen??

Groet Arno.

lol :d

Zeer goede smaak voor iemand van 16 moet ik zeggen…

haha bedankt :smiley: vind chronoswiss idd de mooiste, en dan vooral de Lunar Chronographe
die breguet wijzers zijn prachtig. Uiteraard is chronoswiss niet goedkoop, maar het is net als patek philippe, je koopt m voor generaties lang :wink: (maar wil er wel eerst zelf van genieten).
Ik zag er zelf eentje op chrono24.com voor 3000- 4000 euro. Dat moet opzich wel te doen zijn met korting ?

groeten,

david