Chuck Maddox is overleden

Ik las zojuist het bericht dat ChicagolandChuck Maddox is overleden.
http://www.chronocentric.com/forums/omega/index.cgi?read=54085

Iedere Omega liefhebber zal hem waarschijnlijk wel kennen van verschillende (amerikaanse) fora.

Chuck gaf altijd geduldig zijn zeer gedetailleerde kennis omtrent met name Omega horloges, en vooral de Speedmaster Professionals in het bijzonder. Ik kende hem niet persoonlijk, maar we mailden elkaar wel eens.

Ik stel voor om, in navolging van de oproep op TimeZone, vandaag 13 mei een Speedmaster te gaan dragen als een eerbetoon aan Chuck.

De WIS community heeft een gedreven man verloren.

Hans Mennink

Helaas heb ik geen speedmaster, anders had ik wel meegedaan.

Altijd een groot verlies als zulke markante figuren opeens wegvallen.

Er gaat inderdaad een grote WIS heen.
Ik heb mijn Speedmaster in ieder geval om vandaag.

Godspeed…

Dat is echt een groot verlies! Ik heb ook wel eens contact gehad met Chuck, het was een wat eigenaardige maar zeker aardige man. Ik zal mijn Heuer Carrera dragen bij gebrek aan een Speedmaster, vond Chuck ook mooi spul.

Een groot verlies…

Had recent nog contact met hem.
Nadat ik het nieuws vernomen had vanochtend per email heb ik mijn 321 Speedy omgedaan.

De middelste…

Bedankt voor alles Chuck…!!

Gods speed, Chuck! Dit is inderdaad een verlies. Die man was een wandelende encyclopedie.
Toevallig droeg ik vandaag al mijn Speedy - ook voordat het nieuws me bereikte.

Ik heb jammer genoeg nog geen Speedmaster, maar hij staat wel hoog op mijn wenslijstje. Hopelijk blijven de webpagina’s van Chuck nog een hele tijd online.
Dit is waarlijk een groot verlies voor alle horlogeliefhebbers. :frowning:

Speedy is helaas bij Omega…
Hij leeft voort in zijn pagina’s moeten we maar denken…

Mijn beste,

Afgezien van het feit dat wij als eerbetoon deze dagen de ‘Omega speedmaster’ dragen (voor hen die in het bezit zijn van dit meesterwerk), is het mooiste eerbetoon dat wij hem kunnen betuigen:
dat wij onze horlogehobby beleven volgens het vormend voorbeeld dat hij ons heeft gegeven.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Een beetje laat gelezen maar gelukkig draag ik bijna altijd mijn Speedmaster dus ook op de 13e

Rob

Hier de mogelijkheid om het condoleance register te tekenen of gewoon te bekijken…

http://www.legacy.com/nwng/Obituaries.asp?Page=Lifestory&PersonId=109679824