Ja gek he
Moonwalker zit heerlijk met de titanium case. Het aflezen van de tijd blijft een crime maar het is altijd een conversationstarter
Got pic?
Oeh, erg mooi!!!
Dit kan ik echt alleen maar beamen. 46*17mm is echt aanwezig maar op een of andere manier draagt het heerlijk
SW200-1 zit erin?
Bij de moonwalker wel bij de andere is het me nooit helemaal duidelijk geworden. Hun nieuwe horloge heeft dan weer een miyota
Uff love it!
Ik wou die blue planet II aanschaffen. Raad je ze aan? Best mssn tweedehands niet? Vind de retail prijs precies het niet waard, wat denk jij?
En de levering was daarmee ook super snel
Service was vriendelijk en na wat contact via de website bleek dat ze ook een Europees warehouse hebben dus dat scheelt al in de importkosten. (toen hadden ze ook een kortingskode via de email) Dus dat maakte het toen te behappen maar ja ik heb deze niet gekocht voor waardevastheid en als je ergens een goede deal kan vinden is het misschien beter om tweedehands te gaan.
Volgens mij hebben ze wel ook juweliers in Europa die ze in stock hebben dus dan zou je het misschien zelfs kunnen proberen. Ik heb ze ooit in Luik in de etalage zien liggen en er zijn Europese websites die ze ook verkopen. Maar dan is de prijs wel vaak nog iets hoger.
Waar in Luik exact?
Wat vind je zelf van de planet II?
Dat durf ik niet helemaal meer te zeggen het is al weer even geleden maar als ik op maps kijk dacht ik hier
Het viel me toen op omdat het precies op de hoek was en ik toen zelf nog geen Ciga had. Ben toen helaas niet binnen geweest want had andere afspraken.
Ik vind die ook heel mooi. Ik vond de zwart grijs kleurstelling heel mooi en het astronautje maar ik heb zeker getwijfeld. De blue planet is ook wel meer het orgineel en daar hebben ze ooit de CPHG voor gewonnen