Cihanski

Horloge verkocht aan @Cihanski. Prettig en snel zaken mee gedaan.

1 like

Fijne deal gemaakt met @Cihanski. Snelle betaling, fijne communicatie, alles top weer! Aanrader!

1 like

Ik heb een horloge verkocht aan Cihanski.
Vandaag een live ontmoeting gehad voor de overdracht. Altijd leuk om forumleden even te ontmoeten.
Prima kerel en prettige deal gesloten.
Aanrader!
Groeten,
Marijn

1 like

Een horloge verkocht aan Cihan en de deal verliep zeer prettig. Goede communicatie, snelle afspraken en een heel gezellig gesprek. Kortom, aanrader dus, haha!

Nogmaals veel plezier met het horloge!

1 like

Een paar dagen geleden was er een Oris Divers 65 inbound. Ze gelukkig als ik was kon ik uiteraard niet wachten. Het wachten werd veraangenaamd in het Oris Only topic en al kletsend liet ik klaarblijkelijk merken dat een bracelet voor de Divers 65 in de toekomst ook wel gewenst was. Ik was bezig met lijntjes uitzetten, maar @Cihanski stuurde mij een pb dat hij er nog eentje had liggen in mint conditie voor een hele aantrekkelijke prijs!

Dat kon ik natuurlijk niet laten liggen, maar ik had hem wel gevraagd of het mogelijk is dat ik heel even zou wachten, want ik moest even financieel bijkomen haha. Dat was geen probleem. Ik kon ondertussen wat verkopen en gelukkig kon ik Cihanski snel een berichtje sturen dat ik klaar was voor de betaling.

Vandaag zou die de bracelet verzenden, maar ik kwam er ineens achter dat hij redelijk dicht in de buurt woont. Dus nog even een brutale pb sturen met de vraag of ik hem mocht komen ophalen. Dat was geen probleem.

Ik werd warm ontvangen door zowel Cihanski en de kat. Uiteraard hebben we over horloges gekletst en de kat kwam nog wat knuffels halen. Het was erg gezellig en eigenlijk duurde het veel te kort haha.

Zaken doen met Cihanski? Jazeker, ik kan hem van harte aanbevelen!

2 likes

Van de week ging ik de Vostok ophalen… Leuk ritje, leuk dorpje en huis aan het water.
Communicatie ging goed via Whatsapp. @Cihanski had zijn huiswerk gedaan en had een bloedmooie luchje éénarmige bandiet.
De Vostok zat al snel om de pols. Maar daar lag de luch. Zoals een goede HF-er betaamt mocht ik die alvast meenemen, ik was wel te vertrouwen. Aanbetaling was niet nodig. De salaris was al komende. Na een paar tientjes betaald hebbende vond hij dat ik de horloge alvast mocht meenemen. De horloge band systeem is enigszins magnetisch dus ik sta open voor advies. Horloges en magneten vloeken wat mij betreft

Ik hoop dat ik nog eens de kans krijg om iets leuks bij hem te kopen

2 likes

Een mooie San Martin overgenomen van @Cihanski, goede communicatie, vlotte deal en correcte omschrijving. Zeker een aanrader, bedankt Cihan :+1:t2:

1 like

Een aantal weken terug een mooie breitling overgenomen van @Cihanski. Nogmaals bedankt voor de deal. Zeer betrouwbare en vriendelijke verkoper!

1 like

Mooi Rado overgenomen van @Cihanski. Het was alweer de tweede probleemloos verlopen transactie met Cihan. Grote kans op recidive! Bijvoorbeeld z’n Oris Bico (met MN!) nudge, nudge, wink, wink

1 like

Haha dank Pieter, die BiCo heeft @Kahan dibs voor maar ik vrees voor jullie beiden dat dat niet zonder slag of stoot zal gaan :laughing:

2 likes

Laatst wederom weer een dealtje kunnen sluiten met Cihan. Dit keer was hij de koper en ik de verkoper.
Omdat het de vorige keer ook zo gezellig was hadden we afgesproken om weer af te spreken ipv verzenden.
Dus afgelopen maandag weer langs geweest en lekker zitten kletsen over - hoe kan het ook anders - horloges.

Oh en de kat was uiteraard ook weer in voor wat aandacht :smiley: :cat:

1 like

Groene Yema overgenomen van @Cihanski vorige jaar. Deal snel gesloten, altijd leuk communicatie!

1 like

Horloge overgenomen van @Cihanski. Effe gekletst en deal snel afgesloten. İn de ochtend geappt en in de middag de deal gesloten. Top!

Edit :grin:

1 like

Foto’s of het is niet gebeurd

Deze week een snelle deal gemaakt met @Cihanski!

Vandaag het pakketje mogen ontvangen, één ding is zeker…… de tape is nu op in huize Cihanski :ok_hand:t2::joy:

Fijne (en snelle) communicatie en top verpakt.

Aanrader die Cihan :+1:t2:
Bedankt!

In huize Cihan ligt een stash HF-tape, no worries :grin:

Veel draagplezier Jeroen, dank voor de fijne deal! Gr Cihan

1 like

Horloge gekocht van @Cihanski , verzenden ging (100% zonder zijn schuld hoor) wat lastig, bood zelfs aan om het betaalde geld terug te storten tot de levering binnen zou zijn, vond ik niet nodig. 100% tevreden!

1 like

@Cihanski nogmaals dank voor deze bijzondere tt1.
De staat is zoals beschreven bizar voor een horloge van deze leeftijd. De error/tropical dial is het helemaal wat een verschijning. Blij dat je hem al zat was hij gaat hier wel een tijd blijven denk ik.

2 likes


Foto’s maken is niet mijn ding :joy::joy:

2 likes

Veel plezier ermee @bas174 hij staat je prachtig man!!

2 likes