Cihanski

Cihan @Cihanski is pas sinds eind vorig jaar lid en hij timmert goed aan de weg hier. Wat een super aanwinst op dit forum!

Ik heb een mooie Zelos van hem overgenomen. Fijne communicatie, horloge ziet er precies uit zoals omschreven en bulletproof verpakt.

Een absolute aanrader! :+1:

1 like

Dank kerel! En nogmaals ontzettend veel draagplezier met de Zelos!

1 like

Deze week ook een horloge van nog geen maand oud van @Cihanski overgenomen. Woensdag de vraag gesteld, nog geen kwartier later antwoord en nog geen uur later telefonisch tot een prima deal gekomen, vrijdag het horloge om m’n pols.

Toffe kerel, zou zo weer een horloge van 'm kopen!:grin:

1 like

Een prachtig Florijn 1 en een fantastisch Dan Henry 1970 deze week van Cihanski overgenomen.

Super vriendelijke gast. Alles snel verzonden en goed verpakt.

10 op 10

Thanks man!

1 like

Horloge overgenomen van @Cihanski. Alles netjes volgens afspraak.
Aanrader om zaken mee te doen. :ok_hand:

1 like

@Cihanski kwam mijn Squale ophalen.

Communicatie vooraf was heftig en intens. Kwam op tijd en betaalde netjes. En vertrok daarna bijtijds.

Ondanks zijn culturele achtergrond zou ik nogmaals zaken doen met hem.

1 like

Zag een mooie Zelos in het blauw staan van @Cihanski.
Berichtje gestuurd en 2 dagen daarna om mijn pols:).

Topper!

1 like

Tweed horlogebandje verkocht aan @Cihanski. Vlotte en beleefde communicatie. Kortom een aanrader.

1 like

Mooie mesh overgenomen van @Cihanski. Fijne deal, alles naar wens!

1 like

Vandaag mijn Traska aan @Cihanski verkocht. Nette kerel, deal vlot gesloten en komt zijn afspraken na. Warm aanbevolen.

1 like

Koud de Seiko mod Sea of Kanagawa mogen ontvangen. Prettig contact en snel geleverd. :ok_hand: Als @Cihanski weer iets leuks in de aanbieding heeft hou ik mij aanbecolen. Is wel gevaarlijk voor de portemonnee :laughing:

1 like

2 mooie horloges van Cihan @Cihanski overgenomen. Zeer prettig contact via pm en over van alles en nog wat geouwehoerd. Naderhand vlot tot een deal gekomen. Cihan is netjes en correct en al helemaal niet beroerd om een goede prijs af te spreken.

Zeker de moeite waard om nog eens zaken met Cihan te doen.

1 like

Mooie Oris van @Cihanski overgenomen. Soepel verlopen deal, zoals het heurt hier op het forum. Aanrader :+1:

1 like

Mijn dank is groot Ferry, we gaan elkaar zeker vaker spreken/zaken doen haha! Gr Cihan

1 like

Ha Ferry, neem even contact op met @OrisBoutiqueAmsterdam , leuke kerels die altijd meedenken en ook niet goochelen met prijzen. Had destijds voor mijn Oris Aquis 39,5mm een mooie rubberen band besteld daar! Ze zitten in Amsterdam dus gelijk een dagje van maken :wink:

Gr Cihan

1 like

Bandjes overgenomen uit @Cihanski ‘s bandenopruiming, tis net de vlooienmarkt van parijs :grin:
Enfin, erg tevreden. Mooie bandjes conform beschrijving en snel afgegandeld! :+1:

1 like

Bandjes overgenomen uit @Cihanski ‘s bandenopruiming, tis net de vlooienmarkt van parijs :grin:
Enfin, erg tevreden. Mooie bandjes conform beschrijving en snel afgehandeld! :+1:

1 like