Citizen 60s automaat (38mm) met doosje en omdoosje

Te koop: prachtige Citizen automaat uit de jaren 60.

Hij ziet er nog erg goed uit voor zijn leeftijd, deze Citizen van ongeveer 60 jaar oud. Hij komt met een bijpassend Citizen doosje, welke niet specifiek voor dit model is/was. Er zit een leren Happel bandje aan welke erg lekker zit. De kast meet 38mm in diameter, best groot voor de jaren 60. De wijzerplaat heeft bijzondere horizontale indexen en is nog in extreem goede staat (geen rot of waterschade). Nog een leuk detail is de datum nummers die in het rood geprint zijn op de datumschijf. Het glas (echt glas, geen plexi), heeft een bijzondere vorm en heeft een paar kleine krasjes. De kroon is origineel en gesigneerd Citizen.

Het uurwerk loopt goed en houd de tijd!

Voor vragen of meer info doe me een berichtje!

Merk en model: Citizen automatic 21 jewels
Diameter: 38mm
Leeftijd: 60s
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): ergens vorig jaar
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: bijpassend Citizen doosje, niet specifiek voor dit model
Verzendkosten of afgehaald: kan beiden, ophalen in Apeldoorn
Conditie (krassen, werking etc): zeer goed voor zijn leeftijd
Soort uurwerk en kaliber: 68-5194
Vraagprijs: 125 euro

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

7 likes

Weekend up, 100€

Up, 90 euro!

Verassend weinig interesse in een hele mooie vintage automaat van een gerenommeerd merk, met doos! Niet eens met de prijs? Doe me een bod!