Citizen Aqualand BN2038-01L

Beste forumgebruikers

Weten jullie wanneer dit type model na NL heen komt? Ik weet dat het volop te verkrijgen is in de UK en andere landen maar nog geen NL…Hoop dat jullie mij dat kunnen vertellen aangezien ik het liever in NL koop dan in de UK…

Gaat om dit model…

Hoop op antwoorden😎

Gr Mark

2 likes

Ik zou zeggen: Email Citizen en vraagt het ze! Of een AD weet het misschien wel.

1 like

Vanuit de UK kan aanzienlijk goedkoper zijn, zeker met de wisselkoers van nu :sunglasses:

Daar heb je idd gelijk in maar koop toch liever bij een juwelier dan zie ik het product ook IRL :wink:

1 like

Waar het na NL naartoe gaat, weet ik niet. Sorry

4 likes

Bedoel gewoon na NL niet een bepaalde plaats in Nederland…

En ervoor dan?

4 likes

Haha heerlijk :joy:

2 likes

Doe nou niet zo naar

3 likes

Grappenmaker…

2 likes

Grapje op zijn tijd houdt het luchtig, toch? Maar ik weet oprecht niet wanneer deze naarrrrr Nederland komt. Vind hem wel tof.

3 likes

Beetje ouwehoeren kan geen kwaad :stuck_out_tongue_winking_eye:. Ik ook niet anders had ik dit topic niet aangemaakt :sweat_smile:

2 likes

Even stof afblazen van dit topic…

Weet iemand waneer de BN2038-01L bij de juwelier komt te liggen? Zoek dit model namelijk…

Ooooh, prachtig deze!
Ik heb hem anderhalve maand geleden bij de juwelier besteld en net bericht gehad dat hij komende week binnenkomt.
Het mooie is dat als hij tegen valt (wat ik me niet voor kan stellen), ik hem niet hoef af te nemen.

Als hij er is post ik een foto.

Groet, Gerard

1 like

Ja ik vind deze ook prachtig! Ben benieuwd na jou foto’s!! Als het horloge je tegenvalt koop ik hem wel van jou😉

1 like

Morgen ophalen! :hugs:

3 likes

Net opgehaald, fantastische klok! !

7 likes

Mooie aanwinst Gerard!

2 likes

Prachtig Gerard!!! Veel plezier met jou mooie aanwinst! Gr Mark

1 like

Oeh, erg mooi!

1 like