Citizen AT4007-54E Perpetual Chrono + extra rvs reserveband

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop :

Merk en model: Citizen AT4007-54E Perpetual Chrono + extra rvs reserveband
Diameter: 42mm zwarte ionenplated kast en band
Leeftijd: 08-2016
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 08-2016
Factuur en/of certificaat: neen
Originele doos en/of eventuele accessoires: neen
Verzendkosten of afgehaald: beide
Conditie (krassen, werking etc): ziet er nog heel mooi uit (weinig gedragen)
Soort uurwerk en kaliber: Eco-Drive-technologie en Radiogestuurd
Vraagprijs: 200 (voor horloge plus reserve rvs band)

Hele mooie Citizen AT4007-54E Perpetual Chrono plus een extra band met 2 endlinks en 2 nieuwe push pins.
Deze Citizen AT4007-54E Perpetual Chrono heeft saffierglas. Dit horloge werkt op Eco-Drive-technologie. Het zonnepaneel achter de wijzerplaat absorbeert het licht en zet het om in energie. Deze energie voorziet het horloge een leven lang van stroom. Dit is ook een Radiogestuurd horloge. De Radiogestuurde technologie synchroniseert elke nacht met de dichtstbijzijnde atoomklok, zodat altijd de juiste tijd wordt weergegeven.

Bij deze aanbieding zit ook een reserve 24mm roestvrijstalen band. Deze band is nog nooit gebruikt (nieuw in verpakking). Deze horlogeband is een 100% origineel (OEM) Citizen product van hoge kwaliteit, zodat deze band 100% passend en duurzaam is. Het is een schakelband met vouwsluiting (net zoals de band van het horloge zelf). Bij de band zitten 2 end links en 2 nieuwe push pins.
Ik heb dit horloge alleen tijdens vakanties gedragen. Verder niet.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

3 likes