Citizen, automaat of toch eco drive

Ik heb zelf de zwarte uitvoering van de Citizen eco drive. Prima horloge en loopt zeer nauwkeurig. De automaat loopt altijd minder nauwkeurig. De seconde wijzer van een automaat vind ik persoonlijk zelf wel veel mooier lopen. Ligt er ook een beetje aan of je wisselt want dan moet je de automaat als je hem pakt wel elke keer op datum en tijd zetten. Als ik wissel dan geef ik zelf mn automaten in de doos een slinger ad kroon want ik heb een hekel om ze elke keer op tijd te zetten. Wellicht iets om mee te nemen in je keuze?
Bij valmano nu 157 euro en wellicht nog -20% maar die combi weet ik niet of dit kan. Even proberen op je pc.

1 like

Hands down de eco drive. Ik heb hem in het zwart op een zuludiver band. De perfecte vakantie en klus beater.

1 like

Citizen heeft vandaag nieuw automatisch movement aangekondigd 0200. Ziet er super uit. Dus gisteren zei ik eco drive. Maar vandaag is het automaat

1 like

Ik zeg de automaat!
Dit is namelijk een klassieker en hij heeft een onderbroek op 12 uur :grin: Wie wil dat nu niet?! :stuck_out_tongue_winking_eye:

En ik ben een beetje bevooroordeeld....

:grin:

1 like

CALIBER 0200 is al te koop en kost maar 6K…, in de NC0200-90E.

2 likes

Die is al even bekend en een iets ander segment…

1 like

Zeker de automaat. Hoewel de Eco-Drives erg goed zijn, biedt geen van mijn horloges zoveel plezier voor het geld.

1 like

Ieder zo zijn eigen idee hierover. Ik zou absoluut voor de Eco-Drive gaan, loopt als een zonnetje :sunny: :grinning_face_with_smiling_eyes:.

1 like

Haha ok. 6k voor citizen moeten we misschien nog maar is nachtje over slapen.

1 like