Citizen, automaat of toch eco drive

keuzes keuzes,

Een eco-drive of toch gewoon de alom bekende automaat :thinking:

En dan ook nog de keuze, veilige donkere kleur of dat knallende groen :sunglasses:
Ik gooi het gewoon eens in de poll, ben benieuwd!

0 stemmers

Happy voting!

5 likes

moet ik nu zelf ook stemmen om de resultaten te bekijken? :sweat_smile: :rofl:
(ja, nog niet zo bekend met een poll opzetten :laughing:

Belangrijk is, is het een aanvulling op meerdere horloges of leeft 'ie alleen? Zo’n groene als enig stuk is moeilijk, die donkere kun je veel meer kanten mee op. Overigens erg fraai die donkere!

Edit: bij die groene, waarom lijkt de “10” op de bezel zowat op de stippen te staan? Ligt dat aan de focus van de foto? Lijkt bij de andere getallen anders?

1 like

Hij komt zeker niet alleen te staan. het is een aanvulling op… :hugs:

zit hem wel een beetje in de foto

green2

1 like

Is er ook een groene automaat? Dan die, 't is wel een mooie kleur groen zo!

1 like

Ja, die is er zeker! wel even rekening houdend met ruim 2x de prijs van de eco drive :sweat_smile:

De genoemde (poll) horloges liggen heel dicht bij elkaar qua prijs.

Ik vind de groene Eco-Drive wel cool! En ik heb ook erg die associatie: Citizen = Eco-Drive. Maar hangt er natuurlijk vooral vanaf wat je verder nog hebt en of je behoefte hebt aan het gemak van solar quartz of toch graag (nog iets) mechanisch erbij wil…

1 like

Ik heb hier nog geen eco-drive (gehad), wel een quartz en automaat in de kast liggen.

Ga er eens een nachtje over slapen, ik ben benieuwd welke kant pol op gaat. Ligt nu nog heel dicht bij elkaar.

Gaan de meeste voor de kleur of toch het uurwerk? (had ik misscihen vooraf even moeten vragen :thinking:)

Heel verstandig!

Ik zeg: nog een poll! :wink:

1 like

haha, aldoende leert men :blush:

2 likes

1 like

Ja, zoveel stemmers (waarvoor dank!)

Maar met 50% blijft het lekker in het midden :sweat_smile:

1 like

Ik zou zo @Rik voor een groene automaat gaan. Veel leuker.

1 like

vind alleen het verschil van 200 euris nogal wat :thinking:

Ik zou voor groen kiezen. Lekker uitgesproken kleur.

1 like

En de Eco drive van Citizen is top. Totaal geen omkijken naar. Vind dat ook meer bij zo horloge ook passen.

1 like

200 euro?

1 like

ik dacht dat deze een zwarte plaat heeft?

Ah, zie dat het wel titanium is. dacht eerst dat het alleen de kleur was :wink: (ook die van @Rik is de titanium versie)

1 like

Ik heb zelf de zwarte uitvoering van de Citizen eco drive. Prima horloge en loopt zeer nauwkeurig. De automaat loopt altijd minder nauwkeurig. De seconde wijzer van een automaat vind ik persoonlijk zelf wel veel mooier lopen. Ligt er ook een beetje aan of je wisselt want dan moet je de automaat als je hem pakt wel elke keer op datum en tijd zetten. Als ik wissel dan geef ik zelf mn automaten in de doos een slinger ad kroon want ik heb een hekel om ze elke keer op tijd te zetten. Wellicht iets om mee te nemen in je keuze?
Bij valmano nu 157 euro en wellicht nog -20% maar die combi weet ik niet of dit kan. Even proberen op je pc.

1 like