Citizen automatisch duikhorloge

Voor wat Amerikaanse en Aziatische horlogevrienden ben ik bezig met een inkoopactie voor de Citizen automatic Diver

Ik had er onlangs 2 meegenomen van een botenbeurs, een aantal van die “horlogevrienden” hebben gesmeekt of ze het horloge konden kopen, ik had er maar 2 zodoende ben ik een inkoopactie begonnen.

Wellicht zijn er nog mensen alhier die er interesse in hebben ? Dit kan als SPAM beschouwd worden maar ik wil jullie alleen maar laten meeprofiteren.

In hoofdzaak draait het zich om de versie met lichtgevende wijzerplaat in normale stainless steel uitvoering.
De gele is uitverkocht, de zwarte en blauwe versie is overal redelijk voorhanden en soms nog tegen een iets betere prijs aangezien de dollar laag staat.

Alle horloges zijn nieuw, ongedragen, compleet met papieren, garantie, Tags, doos, ombox. De prijs incl aangetekend versturen in NL gaat minder als 135 euro worden. Belasting komt er NIET bij, daarvoor hoef je eens een keer geen geluk te hebben.

Mensen die interesse hebben…mail me maar effe.

Voor alle duidelijkheid: Ik verdien er NIETS aan !!!

Boot 2006 in Dusseldorf toch, Sinn stond er ook las ik

Yep, Sinn stond er ook !! En ik heb alles in mijn handen gehad en om mijn pols . Heerlijk…nog mooier als als die boten :D:D Geweldige dag.

Wil je er een ??

Heb al een mooie Seiko en dit is niet helemaal mijn smaak
Eerst die 756 maar een binnen krijgen :wink:

Leuke actie en volgens mij ook een goede prijs. Op welke termijn loopt deze actie?

Mvg Dennis.

Ik vind die met die gouden bezel heel gaaf.

Ik zit alleen nog steeds met een ongedragen Orsa Pro Diver die ik eerst moet verkopen…ruilen? :wink:

Hoi Lucien
Ik heb wel belangstelling om mee te doen aan jouw actie.
bert

Degenen die nog mee willen doen met een gezamelijk inkoopacite moeten mij effe mailen. Door hernieuwde interesse vanuit Azie en de US beginnen we opnieuw.

Ik heb een minimum aantal van 10 stuks nodig, heb ik er maar een stuk of 8 neem ik de resterende 2 wel erbij. (Heb ik er maar 3, ga ik echt geen 7 dezelfde horloges kopen. Dan weet je wat ik de komende 10 jaar draag op woensdag :D:D

Alle kleuren zijn leverbaar BEHALVE Geel. (het echte geel, de lichtgevende wijzerplaat is gewoon leverbaar)
Stalen banden zijn ook leverbaar. Gold-tone is ook leverbaar ( moet ik zoiets vermelden, wie wil zoiets &&^% :smiley: )

De horloges zijn nieuw in de doos, compleet met papieren en garantie.

Hoi lucien, het moet geen verassing voor je zijn dat ik nog steeds meedoe. Ik zou een stalen band erom zeer gaaf vinden als dat mogelijk is. Die lichte wijzerplaat is wat mij betreft ok
groet bert

Ik heb net deze gekocht:

Moet nog overkomen vanuit Singapore.

Lijkt er een beetje op. Maar ik vind deze lefties wel mooierderder.

Bert, je hebt een prive bericht.

Bert, kijk effe bij je prive berichten aub.

Ik heb wat info nodig.

Sorry trouwen s voor mijn late reactie , ben hartstikke druk geweest