Citizen BN0158‑18X PROMASTER MARINE SEA – € 189

Een robuuste en betrouwbare duiker uit de Promaster‑lijn, uitgevoerd met het E168 Eco‑Drive uurwerk, 20 bar waterdichtheid, een prachtige groene wijzerplaat en de herkenbare uni‑directionele duikring. Dit exemplaar is compleet, in zeer goede staat en werkt uiteraard perfect.

Het is bovendien een echt strapmonster. De mooiste combinatie is de bad‑ass mesh bracelet zoals op de foto’s. Deze wordt meegeleverd. De bracelet heeft solid endlinks en een gefreesde ‘double‑fold’ sluiting.

Te koop

Merk en model: Citizen BN0158‑18X
Diameter: 44 mm (lug‑to‑lug 48 mm, dikte 11.4 mm, lugs 20 mm)
Leeftijd: juni 2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen (maand/jaar): juni 2021, eerste eigenaar

Factuur en/of certificaat: certificaat aanwezig (documentatie)
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set + bad-ass mesh bracelet + originele Citizen siliconen band (59‑S53198)

Verzendkosten of afgehaald in regio: € 12 aangetekend + track & trace

Conditie (krassen, werking etc): zeer goede staat; gedragen netjes, werkt uitstekend

Soort uurwerk en kaliber: Citizen Eco‑Drive Solar Quartz – calibre E168
(functies: datum, Eco‑Drive, 180 dagen power reserve)

Vraagprijs: € 189

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object.
Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren in het topic is helaas niet toegestaan.
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Advertentie 3 uit 24 in 2026

5 likes