Citizen Bullhead

Hallo beste horloge liefhebbers. Ik ben al een tijdje gecharmeerd van de Citizen Bullhead. Een chronograaf waarvan de pushers bovenop de kast zitten vind ik heel aantrekkelijk en geeft een eigenwijze knipoog naar het horloge. Nu heb ik er eentje op marktplaats gevonden, volgens mij een Nederlandse verkoper. Echter , de prijs van het horloge doet mijn wenkbrauwen doen fronsen. Wie kan mij vertellen of deze echt is? Of zal het gewoon een scam zijn? Iets met “ als iets te mooi is om waard te zijn “

Alvast bedankt

Dit is een quartz reissue

Maar wel echt uitgebracht door Citizen? Wat is het verschil met een originele Bullhead ? Automaat ipv Quartz ?

De verkoper heeft het referentienummer 0510- S127718 er ook bij gezet. Als je daar op googled zien je dat de prijs die hij vraagt wel klopt. Ook de fotos lijken me wel ok maar ik ben geen expert :sweat_smile:

2 likes

Ja echt uitgebracht door Citizen. Dit keer in een Quartz uitvoering. De kwaliteit is wel heel anders hoor. Dit is een betaalbare re-issue. Hij is licht, de band voelt goedkoop aan. Verder wel een prima horloge. Heb ze beide gehad. Ik zou persoonlijk gaan voor een vintage exemplaar als het financieel niet uitmaakt.

Ik kom de vintage modellen overal tegen, Rikketik, e-bay en ook Marktplaats. Al een mooie kunnen vinden?

De vintage modellen zijn echt wel een stuk mooier.

90% is fake en/of vol met aftermarket onderdelen. Goed inlezen lijkt me wel een voorwaarde :wink:

Deze MP verkoper meldt dat overigens netjes, maar de prijs is dan belachelijk…

1 like

90% is fake en/of vol met aftermarket onderdelen. Goed inlezen lijkt me wel een voorwaarde :wink:

Goed dat je dit even aanhaalt. :+1: