Een stijlvolle Pilot‑chronograaf met het beproefde Eco‑Drive B620‑uurwerk ( met zonne-juice laden en tot 270 dagen gangreserve). De groene wijzerplaat met zilverkleurige accenten en bruine lederen band geven dit horloge een klassieke ‘pilot-watch’ uitstraling. Check de foto’s met de Citizen op de mosterd-NATO of de James Bond NATO: een echt strapmonstertje!
Volgens YouTube‑reviewers is dit model een van de beste instap‑Pilotwatches van Citizen:
- Soepele chronograaf en voelt mechanisch aan dankzij de 1/5‑seconde‑precisie.
- De groene sunburst‑dial is een topper (diepte en lichtspel).
- De lederen band draagt comfortabel en past perfect bij een piloten‑horloge.
Kortom: een horloge dat altijd loopt, nooit onderhoud vraagt en er fantastisch uitziet.
Te koop
Merk en model: Citizen CA4470‑15X Pilot
Diameter: 44 mm (lug‑to‑lug 50 mm, dikte 13 mm, lugs 22 mm)
Leeftijd: mei 2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen (maand/jaar): mei 2021, eerste eigenaar
Factuur en/of certificaat: aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: originele Citizen‑doos + documentatie
Verzendkosten of afgehaald in regio: € 12 aangetekend + track & trace
Conditie (krassen, werking etc): zeer nette staat; gedragen maar goed verzorgd, werkt perfect
Soort uurwerk en kaliber: Solar Quartz – Citizen Eco‑Drive B620
(functies: chronograaf tot 60 min, 1/5‑seconde‑precisie, 24h‑display, datum, lichtwaarschuwing, 270 dagen power reserve)
Vraagprijs: € 120
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgen de recente foto’s van het daadwerkelijke object.
Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren in het topic is niet toegestaan.
Na verkoop wordt de advertentie gearchiveerd.
Advertentie 6 uit 24 in 2026