Ik zag net deze op Monochrome.
Genta stijl Citizen van 6K.
Mooi horloge met dat Caliber 0200 uurwerk.
Lees er meer over hier
Ik zag net deze op Monochrome.
Genta stijl Citizen van 6K.
Mooi horloge met dat Caliber 0200 uurwerk.
Lees er meer over hier
Zekers mooi maar die voor die prijs, nope…
Grand Citizen
6K? Okay.
Poh, dat is toch serieus een heel erg tof horloge, wel aardig aan de prijs.
Tja.
50m WR? Jammer.
Heel veel gebrushte oppervlakken, ook op kwetsbare plekken? Tja.
Geïntegreerde bracelet? Hmmmmm.
Lullig adelaartje op de wijzerplaat? Yup yup yup.
Kortom: In geen 6.000 jaar. The Citizens in alle ere, maar tot ze dit horloge en de band van Duratect Alpha coating voorzien en 'm 100m WR maken zou ik er nooit meer dan 1000 Euro voor neerleggen. En zelfs als ze dat zouden doen denk ik eerder aan 4000 dan aan 6000. Bij 6000 ballen trek je hele, hele grote schoenen aan.
Uiteraard een heel mooi horloge met mooie details, maar…
Dat ja
Wel gaaf dat Citizen in het hoge segment weer iets mechanisch ontwikkelt! Wel heel fors aan de prijs pfff
Lullig adelaartje indeed, niet bepaald een horloge dat het 1.000 jaar gaat volhouden, net zoals… ach laat ook maar.,
Er is nog geen enkel horloge op de wereld wat het langer dan 516 jaar heeft volgehouden, Henk. Da witte gij ook.
Als we het al als horloge herkennen. Het is in ieder geval een draagbare mechanische klok.
Maar goed.
Ik denk evenwel dat die Citizen van dermate kwaliteit is dat hij het net zo lang vol gaat houden als om het even welk horloge waar onderdelen voor te maken zijn, dus van een Seiko 5je tot aan een Patek and beyond, hoor.
met zo’n beauty ga je toch niet zwemmen?..deuheu
dit is een horloge dat je aandoet bij gezellige feestjes of weekends
je geniet gewoon van zo’n horloge, je draagt hem met trots wetende dat je iets uniek hebt
en die 6000 USD is toch maar 4979,12€, dus alweer dik 1000€ goedkoper
dit kunnen ze vast wel beter en zeker veel goedkoper.
ik vind dit een misser.
Die prijs zal het toch wel worden in € met btw etc.
Wat een vaag zinnetje in het artikel. Bedoelen ze dat een paar Japanners een cursus ‘uurwerk afwerking’ in Zwitserland gedaan hebben?