Citizen Campanola Perpetual Calendar 408

Te koop.
Twee van deze klokken in de collectie is niet nodig. De tonneau uitvoering houd ik, de ronde mag weg. Ik heb hem al diverse malen hier op het HF getoond en besproken. Hij is in nette staat, zit nu op nieuw leer, de schakelband ligt los bij. Daarvan heb ik geen extra schakels, en hij is nu wat te krap voor mijn ca. 18 cm (pols). Loopt als een zonnetje, alle functies actief. Voor alle duidelijkheid: Campanola is de wat meer luxe lijn van Citizen, wat niet alleen uit de kwaliteit en afwerking blijkt, maar ook in de nieuwprijs tot uiting komt. Dit even ter toelichting.
Het betreft een serie met beperkte oplage, deze heeft nr.578.
Ik kan hem uiteraard versturen, in overleg, maar hier ophalen en eerst passen kan ook.

Merk en model: Citizen Campanola Perpetual Calendar
Diameter: ca 43mm
Leeftijd: onbekend. Meen dat deze serie rond 2019 werd gepresenteerd
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): sept 2023
Factuur en/of certificaat: geen
Originele doos en/of eventuele accessoires: geen. Wel een (niet originele) gebruikshandleiding desgewenst
Verzendkosten of afgehaald:in overleg
Conditie (krassen, werking etc): in nette staat. Glas en kast geen krassen, wel wat veegjes (hij is gedragen), deksel wat veegjes. Loopt zoals het moet
Soort uurwerk en kaliber: kwarts 461
Vraagprijs: 650
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

7 likes

Nog eens onder de aandacht: zeer exclusief.

1 like