Citizen Campanola Perpetual Calendar 6702

Ben (toch maar) wat verder aan het uitdunnen. Deze mooierd mag ook wel weg. Genummerde, handgemaakte exemplaren van Citizen. In deze serie zijn er meen ik maar 100 gemaakt. Dit is nummer 39. Als nieuw, smetteloos, krasloos, niets mee loos. Eeuwig durende kalender tot eind deze eeuw. Batterijwissel al gedaan. Zo te zien amper gebruikte originele lederen band met snelsluiting. Ik verkoop hem zoals getoond, zonder doos, kist of andere verpakking. Maar ja: hij moet toch ook om je pols, niet in een doos (zoals bij mij).

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop (geen interesse in ruil, tenzij iemand een goed werkende en gereviseerde Revox A77, B77 of TEAX X10 in de aanbieding heeft. Dan maar even contact opnemen):

Merk en model: Citizen Campanola Perpetual Calendar 6702-T002153
Diameter: ca. 35 x 50 mm
Leeftijd: onbekend
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): september 2023
Factuur en/of certificaat: geen
Originele doos en/of eventuele accessoires: geen
Verzendkosten of afgehaald: liefst afgehaald, anders verzenden extra verzekerd
Conditie (krassen, werking etc): geen krassen, butsen, vlekken. Helemaal mooi.
Soort uurwerk en kaliber: quartz 6702
Vraagprijs: 850
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

7 likes

Veel interesse, maar… Ik doe daarom een éénmalige verlaging, gelijk naar 775. En daar zal het bij blijven. Interesse? Stuur maar een bericht.

weer onder de aandacht. Een net (!) bod …

Nog eens dan? Als dit geen mooi uniek horloge is…