Citizen Crystal Seven gekocht, goeie deal?

Wat een meedenker én -doener deze man. :+1::+1:

Als je lekker mee blijft doen op het forum (en volgens mij zit dat wel goed), denk ik dat je hem over drie maanden of zo in het blauwe deel kunt zetten. :slight_smile: Tot die tijd zou ik niet te veel verkondigen dat hij in de verkoop gaat, dat vinden de moderatoren niet zo tof. :wink: En plein public althans, als je reden hebt om aan te nemen dat een specifiek forumlid erin geïnteresseerd is, kun je dat lid er prima over pb’en. :+1:

1 like

Aangezien 'ie hier nog niet mag verkocht worden ga ik dat ook heus niet verder verkondigen, echter wel bedankt voor de gentle reminder :wink:.

2 likes

Ik heb ook al een tijdje een CRYSTAL nog in de verpakking.
Ik weet nog niet eens hoe oud ze is, eens achterop kijken

5 likes

Leuk, niet echt vintage maar mooi model.

En goeie deal? Ligt aan de prijs die je betaald hebt he.

1 like

Alleszins een fantastische staat :ok_hand:!

1 like

Ik heb nog niet gekeken naar de prod datum en weet niet exact hoe oud deze Citizen is.:sweat_smile:
Maar hoe oud is een vintage horloge? Omdat je aangeeft ,niet echt vintage?:thinking:

Ik denk dat deze niet ouder is dan 10 jaar. Het is een remake van het oude model.met een actueel caliber 8203.

Maar wel een model wat hier niet voorkomt. Het blijft een mooi model, met een goede vintage vibe.

Ff gegoogled. Model stamt uit 2008.

1 like

Bedankt Abel, ik was niet op de hoogte dat van deze horloges nog remakes waren gemaakt :+1:

1 like

Misschien dat ik deze nu als mijn dagelijkse horloge ga gebruiken,
Mijn andere horloges ben ik wat voorzichtiger mee, die liggen voornamelijk in een horlogedoos donker opgeslagen