Citizen crystron

Let op!
Voordat je hier een bericht plaatst is het goed om te weten dat:

• het niet is toegestaan om hier een horloge aan te bieden voor verkoop;
  • dit geen taxatieforum is;
  • je account wordt verwijderd als je toch probeert om een horloge aan te bieden voor verkoop;
  • goede foto’s essentieel zijn als je een vraag hebt over de oorsprong of originaliteit;
  • niet iedereen die reageert of antwoord geeft, ook daadwerkelijk verstand heeft van jouw horloge.
    Als je het bovenstaande hebt gelezen, haal deze tekst dan weg en plaats je bericht!

![afbeelding|375x500]
Is er iemand die mij wat informatie kan geven over dit horloge?

1 like

Heb je dit artikel al gelezen?

Tja welkom als eerste,
Mooi merk horloge. Daar weet ik veel van af. Ze liggen hier nog met niet in stapels om mij heen

Je hebt een mooie citizen quartz horloge half jaren 70 tot begin jaren 80 om je pols. Dus een echte vintage. Ze zijn heel erg veel gemaakt. Zo veel zelfs dat er verscheidene Switserse uurwerk makers aan onderdoor zijn gegaan.

Maar dat mag je pret niet drukken. Deze loopt nog steeds, en ik vraag me echt af of die Switserse dat nog wel had gedaan.

Op de achterkant staan wat gegevens waar we meer mee kunnen. Maar ik kan je al wel verklappen dat dit niet een hoogvlieger is op de 2ehands markt is.

2 likes

Hoi,
Leuk horloge. Ik sluit me aan bij @Abel. Geen echt kostbaar horloge, maar een kwalitatief uitstekend ding. Goed gemaakt en duurzaam. Ik heb er zelf een die er wel wat op lijkt:

Zo’n 18 maanden geleden voor een lief prijsje overgenomen van een gewaardeerd forumlid. Heb het nog steeds, loopt ook nog steeds uitstekend en draag het af en toe.

Show hier je Citizen collectie - Algemene Horlogepraat - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges

2 likes

Dankje wel voor de hulp

1 like