Citizen Duikers! Wie verzamelt ze? Toon ze hier

5 likes

Ja, bijna wel. Nog een paar.

1 like

10 likes

12 likes

12 likes

Sinds gisteravond weer in het bezit van een NY reeks horloge. (Soort van :grin:)

Ik ben aangenaam verrast over hoe dun dit quartz model is! Zelfs de secondewijzer lijkt netjes uit te lijnen op de chapter ring :smile:

Nog wel even een vervangende insert en saffier plaatsen om hem weer op te frissen.
Iemand nog tips waar ik nieuwe pakkingen zou kunnen vinden voor het glas, caseback en evt kroon?

7 likes

Helaas zijn zulke onderdelen niet normaal te koop. Ik zou dan citizen service doen als je dat allemaal zoekt.

2 likes

Hmm, da’s jammer om te horen. Enig idee of onderdelen voor een Ny duiker passen? Aangezien de bezel en het glas naar mijn idee gelijk zijn… (Correct me if in wrong :slight_smile:)

Meten is weten :blush::sweat_smile:

1 like

Dat is zeker waar! Ik vind het alleen erg spannend om deze uit elkaar te halen om te zien wat de maatvoering is als het verkrijgen van vervangende onderdelen lastig kan zijn. :sweat_smile:

Afgelopen dagen wel veel aan het zoeken geweest en pakkingen voor de caseback, glas en kroon gevonden. (Een nos kroon voor 65usd is echter wel wat van de zotte. :joy:)
Ook een passend stuk saffier is gevonden. Nu alleen nog aanschaffen en wachten tot het aankomt :slight_smile: voor nu eerst maar even de huidige rubbers goed ingevet en de vlakken waar deze tussen klemmen goed schoon gemaakt.

Boley.de gaf uiteindelijk de doorslag bij het uitvoeren van de goede onderdeel nummers.

2 likes

Ik heb gisteravond na lang wikken en wegen deze besteld. Komt maandag binnen.
Dus vanaf maandag ben ik ook tot de Citizen familie toegevoegd :relieved:

Het is de NY0085-86EE

Ben heeeeel benieuwd :smirk:

14 likes

Heel tof horloge! Naar die glossy zwarte wijzerplaat blijf je kijken :star_struck:
Groeten van z’n broer!

6 likes

11 likes

Ik zag deze voor het eerst in de Filipijnen. Dit horloge heeft een enorme présence. De reden voor mij om meer Citizen te kopen.

2 likes

Mooi keus Melvin,
Groetjes van zijn neefje.

8 likes

7 likes

6 likes

Ik mag mezelf tot de Citizen familie benoemen vandaag.

En wat ben ik trots. Super leuk ding zeg…

Uploaden: 20221220_141901.jpg…

12 likes

Gaaf man! Gefeliciteerd :+1:

1 like

Abel! Zou je het type nummer door kunnen geven van deze NA uitvoering, zou er graag meer over willen weten, thanks!

1 like