Citizen Duikers! Wie verzamelt ze? Toon ze hier

Zo, dat is een goede combinatie :saluting_face:

Ik heb er precies 1
Glas is een upgrade, nu siert een saffieren glaasje m’n BN0000-04H

6 likes

Heel tof ding! Zag dat er ook eentje in het blauwe deel staat. Erg tempting, maar uiteindelijk gaat mijn voorkeur uit naar mn compactere titanium Solar tech 180.

4 likes

Is dat een lady/boy formaat?

:sweat_smile:

1 like

Mooi ding. Heb ook al tijden die in de lade liggen. Is dat een duur glaasje?

1 like

@Abel
Na een topic van @Lasalle gelezen te hebben

Nam ik kontakt met hem op en kreeg de gegevens van de leverancier.
En hoewel er een twee jaar tussen zat had de beste man nog een setje op voorraad.
Het dwarrelde vanuit de US of A , incl. de pakkingen, Oktober 2021 op onze deurmat neer voor €56,00 all in.
Daarna kostte het m’n horlogemaker de nodige hoofdbrekens om het oude glas te verwijderen en het nieuwe glas te plaatsen. Maar we zijn nog immer meer dan tevreden met het resultaat.

4 likes

Die kon ik me nog herinneren inderdaad. Bedankt voor je uitleg. Niet verkeerd zo’n mooi glaasje.

1 like

Zeker niet. Hij is zo’n 38 á 39mm in diameter. Net iets kleiner dan een bn0000 van ±40mm (in het blauwe wordt over 41mm gesproken)

1 like

(repost ivm schrijffout)

ja hij is top hè
een stalen band (Long Island watches) geeft je duiker echt een boost :smile:
m’n twee BN0150 (blauw en zwart) heb ik al ge-upgraded

ik heb hier nog een leuke NY0084 op rubber liggen die ik ook ga upgraden de komende tijd :+1:

9 likes

:joy::joy::joy:


Dit mooie trio hopelijk morgen binnen als PostNL zijn bezorgplicht doet,gegund door een gewaardeerd forumlid :grinning:

14 likes

Pfoa!!! Jaloers! :heart_eyes:

Dat is een super mooie set zo :ok_hand:

1 like

Dankjewel :blush:

1 like

Welke Jubilee heb je daar voor gebruikt? Ben zelf ook op zoek naar een passende voor mijn BN0150

deze:

:point_up: goede kwaliteit, makelijk aan te passen, ik hoefde geen extra (import) kosten te betalen
geeft je BN0150 echt een boost…

3 likes


dit is m’n blauwe BN0150 die ik toevallig om heb vandaag… stalen band ook van Long Island Watch maar geen jubilee

10 likes

Citizen midsize duiker uit 1984 in mooie mintgroene kleur :heart_eyes:
vandaag binnen gekregen.

17 likes

Vandaag bij The Hands Of Time mijn C020 weer teruggekregen van service bij Stam nu mag hij weer mee in bad zonder vol te lopen :rofl:

10 likes


10 likes

Nou ja, ik verzamel ze niet, maar er staat: toon ze hier. Dus hierbij de mijne.

13 likes