Best wel een gewild model hoor
Ben nog zoekende naar een ny0040 of iets in die trend, heb nog er nog wat tussen wat weg mag voor een leuk prijsje??
Ik vind dit echt een hele vette Promaster. Heb wel grote polsen, maar twijfel er toch over… Hoe bevalt ie?
Hij bevalt mij goed. Ik heb deze en de rosé gouden uitvoering. Heb zelf geen erg brede polsen (17,5cm)
Ja echt een supergaaf ding. Ben zelf nog op zoek naar een quartz duiker, dan ben je al snel bij Citizen aan de deur.
Twijfel een beetje over deze, aangezien het echt zo’n knots is.
Weet ik, heb zelf de BN0150 gehad. Maar vanwege mijn grote pols twijfelde ik daar behoorlijk over.
Ik verzamel ze niet, maar wil je alleen even een compliment maken met jouw mooie complete collectie! Hartstikke gaaf!
Ik neig er steeds meer naar toe! Super klok!
(ook een fijne avatar, die Dark Falcon van de belgen)
Deze Citizen Promaster BN4021-02E Altichron vind ik ook nog steeds een mooi model. Kast is van titanium en draagt lekker licht.
Nu ff resetten dan staan de wijzers iedergeval in de juiste positie.
Mooi ding. Inkleuren geen probleem hoor
Ah…daar heb ik de ballen verstand van
Kroon stand 3 trekken Knoppen samen indrukken en dan met bovenste knop rode wijzer draaide. Tot dat kleine schaal boven dicht bij 12uur staat en de oranje ieder geval op 12:00 staat. Onderste knop is voor onderste subdail op 12:00 Te zetten.
Thanks Abel