Citizen Duikers! Wie verzamelt ze? Toon ze hier

6 likes

Update van de openings post. Alle duplex kleuren die ik heb. Met broers en zussen.

Doos 1

Wel een lichte staal fetisj ontwikkeld. Dat rubber zit van geen meter vind ik. :rofl:

20 likes

Wouw wat een verzameling.
Maar ik zie twee aquamount’s, wil er graag één van je overnemen. :grinning:

1 like

Haha je ziet er 5… Jp3000, jp3020 zwart en blauw! Jp3040 en de titanium versie jp3050.

Je bedoelt de jp3020. Meest iconische versie lekker grof. Maar die heb ik niet dubbel. Zwart en blauwe wijzerplaat. :blush::blush:

Ik zoek nog zo’n titanium band voor die Head only :grin::grin:

1 like

Nils, vriend,

Bij de AKO (ik hoop dat jullie die in het verre Zeeland hebben :kissing_heart:) koop je voor een paar euro een permanent marker fine liner… Even met een wattenstaafje en een beetje alcohol de plekjes op de bezel ontvetten, laten drogen en dan nieuwe coating aanbrengen met de pen…

2 likes

Hey kerel, Jij probeert hier gewone jongens uit hun schoenen te slaan! WOW! Het is gelukt! Niet meer normaal man, ik ben zwaar onder de indruk! En dat is dit nog maar doos 1… :kissing_heart:

2 likes

Doos 1? Allemachtig wat een verzameling.

1 like

Ik gebruik wat anders…

Ik heb motip lak reparatie flesje. 694 is zwart.

Ontvetten is perfect idd. En dan met een saté prikker inkleuren. Wat te veel is krab je weg met een box cutter als het verf net droog is, en dat is al naar een paar minuten. Het lijkt net als origineel dan. Stift heb ik ook wel eens gedaan bij een horloge voor de handel :sweat_smile::sweat_smile:

Maar resultaat in zonlicht is veel minder, lijkt vaak wat paars op schijnen vind ik.

3 likes

4 doosjes. (2x 24) (2x 10x) en dan heb ik zeker nog wel genoeg om een doos van 24 te vullen.

1 doos zit de glycines en de schitterende Nomos tangente. Met een 2 of 3 citizens die niet bij de duikers horen.

De automaatjes missen nog grotedeels op de foto’s van nu en laatst. Ny0040 en de challenge divers. BV.

Dus maar 100 ofzo.

Geen geld :rofl:

4 likes

Ja bedoelde die blauwe en zwarte 3020. :slight_smile:
Wat een kleppers. :muscle:t2:

Genieten met zo’n collectie.

1 like

Zou het niet echt weten…maar bedankt voor de tip :+1::grinning:

1 like

WOW… helemaal losgeslagen :ok_hand::grin:

Here…here …liever staal :+1::grinning:

2 likes

Rubber moet je leren dragen :grin:

Wat een collectie :+1:

2 likes

Deze zit wel lekker op rubber. Een originele citizen bandje voor dit model. Zacht, stevig en niet irritant.

Model 20mm zo als op de ny0040 en deze vind Ik echt wel prima zitten. Maar de duplex en groter zitten echt wel minder.

1 van de 3 ny2300 die ik bezit.

7 likes

OK, sorry, de datum staat niet goed op deze foto. Eens, maar het is wel een eigen foto. CO22 in stainless steel. Heerlijk horloge! Ik zal echt snel eens een Topic schrijven over de Citizen Aqualand COXX serie. Ik hoor van meerdere enthousiastelingen (V/M) dat daar behoefte aan is…

7 likes

Graag :pray:

1 like

Ok mannen, hier een eerste foto om even op te warmen. @Slin, waar ben je vriend? Alles OK? Je bent stil en we missen je… :kissing_heart:

6 likes

Ik ben er nog :flushed: :+1::joy: …Ik heb niet zoveel duikers hey… alleen de NY2300 en Excaliburs…

10 likes

Dank je jongen! Wat een prachtige foto weer! :kissing_heart:

2 likes

Moest wel flink zoeken tussen die honderden foto’s :flushed::joy:

2 likes