Haha, ik geniet juist altijd zo van onze discussies ![]()
Poeh, wat ziet die Aqualand er goed uit op deze band!
Dit is de 40th anniversary toch?
Dank je.
Ja klopt. Dit is de Jp2008-06e.
Draagt goed!
Dit bedoel ik dus. Deze C026 ging voor €923 plus 21% btw bij import = €1.117 en geen garantie dat hij het nog doet!

En de vorige C028 was nog gekker. Ja, in zeer mooie staat (wel een ontbrekend schroefje), maar ook geen garantie dat hij het doet. En toch biedt iemand €1.283, dus voor ons is dat €1.553 inclusief btw!

Mijn BN0000 is ook
zie ik dankzij deze post (en ik vond ze altijd al te goedkoop)
Als Citizen de NY0040 serie uit productie haalt zijn ze net zo dom als Seiko met hun SKX lijn. Heb Citizen hoger zitten namelijk.
Weet niet of het inderdaad wel slim is, Citizen zal het wel onderzocht hebben voordat ze deze beslissing hebben genomen. Het is altijd een tijd van komen en een tijd van gaan.
Ze zeggen er komt een nieuwe variant. Nu maar hopen dat ze dan niet als Seiko downgraden. Dus skx naar een 5je… Zegmaar.
Hoop dat ze die fout zeker niet gaan maken. Wellicht een upgrade naar saffierglas?
Het ontwerp van deze lijn is gewoon uniek.
Het model is al 30 jaar in productie. Mag het eens?
Zeg maar meer dan 50 jaar.
Volgens mij is de NY0040 van begin jaren ‘90, dus zo’n 35 jaar. Nog steeds een respectabele carrière!
Ik had 6 jaar geleden de 50th anniversary editie. Zouden ze het zelf mis hebben dan?
Citizen bracht toen twee ‘anniversary’-modellen uit om 50 jaar aanwezigheid op de Europese markt te vieren.
Maar de NY0040 werd uitgebracht in 1994, zo werd door Citizen zelf bevestigd. Dat staat in een draadje op het ChristopherWardforum.
Hallo allemaal,
ik ben nieuw op horlogeforum, ben het nog allemaal ff aan het uitzoeken.
Zelf ben ik al jaren in het bezit van o.a. 2 Aquamounts! de c900-q01857y
nu al een tijdje niet meer om gehad, en wil ze goed laten nakijken.
Ik meen mij ook te herinneren dat hij in 1994 is uitgebracht.