Klinkt beter
wat een verzameling…jaloers
Mijn laatste aanwinst is de Citizen 800m Professional diver Titanium NOS staat!!
Foto’s zeggen meer dan woorden…
Tjonge jonge jonge…
800m wat Moet je er mee…
Nee super gaaf horloge. Ik had de mijne niet moeten verkopen.
Genieten Abel dat doe ik ermee!!
Nee idd had je dat niet moeten doen maar ja…niemand kan in de toekomst kijken dus…zulke fouten maken we allemaal😘
Mijn Aquamount terug van Stamm! Uurwerk helemaal schoongemaakt + nieuwe batterij en afgeperst . Hij kan weer een tijd mee. Mijn vaste juwelier vind dit model wel erugggg mooi:sunglasses:. Wat een schitterend exemplaar
Voer voor het “wat draag ik vandaag” topic Mark.
Schitterend horloge. Steek ons de oogjes maar lekker uit met je mooie aquamount.
Jij hebt zelf ook zo’n mooi exemplaar Abel😘
Bedankt voor jou compliment
Zal de foto daar ook even posten😉
Mooi exemplaar, ik begin deze types meer en meer te waarderen. Ik heb wel interesse in deze uitvoering, welke gangbare prijzen mag ik dan verwachten als ik dat vragen mag?
Groeten.
De foto wat jij laat zien is de Aqualand Chrono. Denk rond de €150 heb jij een mooi exemplaar! Heb er hier nog wel een liggen…
Bedankt voor jou compliment
Bedankt voor de info, ik deed een bod van 160 euro op eBay, dan zat ik er nog niet zo ver naast.
Het lijkt me dat ze voor de gele en oranje uitvoering hogere prijzen vragen, of is dat niet zo?
Ja dat klopt idd. De gele en Orange zijn exemplaren die je niet zo heel snel zult vinden en gaan richting de €200/250…dan heb je er wel één… Heb pas gele en Orange verkocht…
Op Instagram zie ik ze nog al eens passeren, deze heeft wel een paar mooie.
Idd mooie horloges!! De meeste heb ik of heb ik gehad
Deze komt binnenkort binnen… maar weet er nog weinig van. Iemand?
(Heb even de foto weggehaald, was niet van mij… als ie binnen is maak ik zelf een foto!)
Een chrono, in een duik jasje. Mooie wijzerplaat hoor.
Vast een speciale uitgave