Geen idee of je wrong bent. Ik ben nog niet zo thuis in de Citizens. Maar misschien heb je een limited edition? Staat er niet nummer zoveel van zoveel op de achterkant?
Ik heb hem ook, bij mij staat er ook een nummer achterop.
Geen idee of je wrong bent. Ik ben nog niet zo thuis in de Citizens. Maar misschien heb je een limited edition? Staat er niet nummer zoveel van zoveel op de achterkant?
Ik heb hem ook, bij mij staat er ook een nummer achterop.
Even een vraagje hoor. Deze verpakking hoort toch niet bij dit horloge? O lees het nu. Er is iemand die een Limited gaat krijgen met de verkeerde verpakking dan…
Gelukkig komt de mijne bij een betrouwbare dealer vandaan
de jouwe klopt, de ny0040 in een 50 jarig jubileum uitgave.
De bn-0150 hoort een standaard gele duikfles bij, maar ach. what’s in a bottle.
Je zet em neer en je doet er niets meer mee
Nee heb geen limited edition…had stiekem wel de hoop toen ik hem binnen kreeg
Eens, maar wel een grappig hebbedingetje
Dit dus, heeft hier een mooi plekje gekregen. In de doos ergens in een kast.
Deze heb ik sinds kort:
Weet iemand hoe het nu precies zit met de Aqualand series? Dit is een type 3 maar wanneer zijn deze gemaakt en is er verder wat meer historie over te vinden. Heb hem recent in de stickers op de kop weten te tikken via de Baai😃
Ouwe duiker op een nieuwe strap. Normaal zweer ik bij vintage (tropic) straps, maar deze Barton vind ik niet verkeerd staan en zit bijzonder lekker
Hoi, model 3 inderdaad.
Model 1 en 2 zijn gemaakt vanaf 1996 tot aan 2010 minstens.
Eerste cijfer is jaartal dus als dat een 6 is is dat dan 2016
Thanks. Is er ergens een link met nog veel meer info omtrent deze modellen😃
Nee verrassend weinig info online.
Overal staat wat. Niet echt een info site.
Dat was mij helaas ook al opgevallen.
Van wanneer tot wanneer is model 3 gemaakt?
Net een Aquamount ophaald bij @Marxje van het forum. Gezellig bij de Mc donalds gegeten en samen veel gepraat over horloges Bedankt @Marxje was erg gezellig!!Enorm blij met het horloge en bedankt dat je mij zo mooi exemplaar gunt.
Zal er heel zuinig op Zijn!!
Bijdeze een foto van het prachtige exemplaar🤩
Vandaag dit mooie bijzondere model ontvangen. Gaat hier om een Citizen Promaster Aqualand Classic C023 Full lume😍
Mooi Mark
Dank je Abel