Citizen Duikers! Wie verzamelt ze? Toon ze hier

Even een vraagje hoor. Deze verpakking hoort toch niet bij dit horloge? O lees het nu. Er is iemand die een Limited gaat krijgen met de verkeerde verpakking dan…

2 likes

Gelukkig komt de mijne bij een betrouwbare dealer vandaan :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

1 like

de jouwe klopt, de ny0040 in een 50 jarig jubileum uitgave.
De bn-0150 hoort een standaard gele duikfles bij, maar ach. what’s in a bottle.

Je zet em neer en je doet er niets meer mee

2 likes

Nee heb geen limited edition…had stiekem wel de hoop toen ik hem binnen kreeg :slight_smile:

1 like

Eens, maar wel een grappig hebbedingetje

:point_up:t3::point_up:t3::point_up:t3::point_up:t3:
Dit dus, heeft hier een mooi plekje gekregen. In de doos ergens in een kast.

1 like

Deze heb ik sinds kort:

Weet iemand hoe het nu precies zit met de Aqualand series? Dit is een type 3 maar wanneer zijn deze gemaakt en is er verder wat meer historie over te vinden. Heb hem recent in de stickers op de kop weten te tikken via de Baai😃

3 likes

@Abel, kom er maar in…

4 likes

Ouwe duiker op een nieuwe strap. Normaal zweer ik bij vintage (tropic) straps, maar deze Barton vind ik niet verkeerd staan en zit bijzonder lekker :+1:t4:

6 likes

Hoi, model 3 inderdaad.

Model 1 en 2 zijn gemaakt vanaf 1996 tot aan 2010 minstens.

Eerste cijfer is jaartal dus als dat een 6 is is dat dan 2016

1 like

Thanks. Is er ergens een link met nog veel meer info omtrent deze modellen😃

Nee verrassend weinig info online.

Overal staat wat. Niet echt een info site.

Dat was mij helaas ook al opgevallen.

Van wanneer tot wanneer is model 3 gemaakt?

Net een Aquamount ophaald bij @Marxje van het forum. Gezellig bij de Mc donalds gegeten en samen veel gepraat over horloges :stuck_out_tongue_closed_eyes: Bedankt @Marxje was erg gezellig!!Enorm blij met het horloge en bedankt dat je mij zo mooi exemplaar gunt. :+1::+1:Zal er heel zuinig op Zijn!!:ok_hand:

Bijdeze een foto van het prachtige exemplaar🤩

13 likes

Vandaag dit mooie bijzondere model ontvangen. Gaat hier om een Citizen Promaster Aqualand Classic C023 Full lume😍

9 likes

Mooi Mark :+1:

1 like

Dank je Abel :+1::+1:

1 like

Nog even een plaatje met het saffier erin.

9 likes