Citizen Duikers! Wie verzamelt ze? Toon ze hier

Blow Fisch Asia L.E.

2 likes

Doen we! Zie IG :crazy_face:

1 like

Ook niet de Pepsi/Cola uit de NY008x reeks? :innocent:

Het blijven leuke modelletjes. Zeker als je meerdere hebt die elkaar aanvullen. :+1:

5 likes

Blijft een mooi trio :wink:

3 likes

Zo is die pepsi een NY008 reeks? Deze is ook 42mm, oude uur markeringen en oude kroon toch he? Ik dacht dat de NY008 een gesigneerde kroon had, en die blokkerige indices. Nu mocht de gele NY0040 ergens voor een normale prijs te vinden zijn, zal ik uiteraard geïnteresseerd zijn. Maar het plan is nu om in augustus nog een lange termijn doel binnen te halen, en dan een jaar niks speciaals aan te kopen, dan zou die gele wel eens een uitzondering kunnen zijn.

1 like

klopt!

Klopt!

Met het oude profiel bedoel je? Deze heeft namelijk wel een kleine upgrade :point_down:

:wink:

Ook goed te zien op deze foto van mn Coke NY0085:

5 likes

Damn, er is nog zoveel meer dan ik eerst dacht. Hier komt geen eind aan ben ik bang… :grimacing:

1 like

Ah ben jij dat :rofl: ik volgde je al maar wist niet dat jij dat bent. Mooie collectie.

1 like

Twee heerlijke duikers. Citizen Promaster BN0158-18X Marine Sea en de Citizen NH8389-88LE

7 likes

Thx, ik had je voorbij zien komen. :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

:sweat_smile::sweat_smile:

22 likes

:dizzy_face:

1 like

Foto van gisteren

5 likes

3 likes

Besteld?

Nee al 2 jaar in bezit.

1 like

De zwarte blijft het meeste trekken. De andere liggen veel in de box merk ik. Mischien omdat hier het betere bandje op zit.

9 likes

6 likes

Minst gedragen horloge uit den collectie.:no_mouth:
Omdat?
Geen idee, is toch een gaaf ding!
Staal nog niet 1x om de pols gedragen, zoals op de foto max een aantal uurtjes.

Sja…

9 likes

Je krijgt die plaat nog mooi op de foto. Lukt me niet. Ziet er altijd zo flets uit.

1 like