Dat is wel een leuk bandje met die witte en gele stiksels? Welke is dat?
Wat is eigenlijk het superlatief van het woord “collectie” ? Dat zou hier helemaal van toepassing zijn
Indrukwekkend…
dat zag ik ook[quote=“Abel, post:483, topic:141689, full:true”]
Ik moet toch betere verf kopen zie ik.
[/quote]
Dat zag ik inderdaad ook nadat ik de foto had gemaakt.
Niet verder zeggen, maar dit is nog geen kwart…
Zolang je niet in therapie moet of pillen slikken vanwege de keuzestress is het nog OK
Nee… Ik heb als oplossing continue nieuwe horloges kopen.
Pillen zijn te duur voor mij.
Even een kleine introductie alvast. Ik heb er 1 incoming.
Check die prijs. Dit was 1989 172000 yen (nu 1350euro)
WoW hoeveel heb je er wel niet?
Zoveel !!!
Nog meer
Ik gebruik Instagram als @vintagecitizencollector. Installeer de app om mijn foto en video’s te volgen. https://www.instagram.com/invites/contact/?i=g5wpdcsw7yi2&utm_content=404hj3c
Een gezonde verzameling
Rechts mijn full titanium (stiekem mijn meest gedragen horloge mede omdat ik midden in een fikse verbouwing zit) en links mijn NA full lume op staal.
Na een hoop gevloek en getier de band eindelijk op maat gemaakt (wat een k**-systeem) en hier de duo foto gedumpt.
Mogelijk ga ik er nog een side by side van maken maar dat komt misschien wel later omdat er nog drie horloges incoming zijn.
Zodan aardige verzameling! Geen lamme pols
Euh,… @Abel leg het me eens uit. Wat is hier net gebeurd. Vorige week had ik geen enkele citizen duiker, nu heb ik er plots 3. Ben ik gehaakt?
Haha @Colnago. Beste man, het heeft er alle schijn van.
Zit je al te zoeken naar een andere model? Een 150m is echt super. Maar een lekkere quartz diver
Dit was nummer 8 (kleur) van dit model die ik heb. En ik denk de aller mooiste.
Check ze hier!
Verdorie, die heeft een mooie frisse plaat idd. Quartz moet ik toch altijd even van dichtbij gezien hebben. Ik kan er echt niet tegen als de secondenwijzer de indices niet spot on aanduiden.
er zijn idd ook prachtige 150m duikers van citizen. Heb er al een paar zien passeren toen ik dit topic door scrolde.
O, en ik volg je insta sinds deze week. ik ben @toolwatch_garden
Geen modelletjes meer tonen nu.