Oh wacht: het is een Citizen dus moet ik hem hier laten zien. Zat even niet op te letten. Deze dus, net binnen. Prachtding. En je kunt er ook nog op zien hoe laat het is!
Van harte man. Serieus apparatuur.
Kan je wel zeggen. Dieptemeter die automatisch begint zodra het ding water voelt, alarm bij te snel opstijgen (zal bij mij vnl. té snel rechtop gaan zitten in bed zijn), waterdicht (zie foto in topic duikers only) en zo heerlijk licht, dat Super Ti. Het is een behoorlijk dik ding, maar daar merk je bij het dragen absoluut niets van. Snelverstel op de band, voor de échte vreetdagen: wat wil je nog meer?
dat wordt best moeilijk kiezen onder de douche
Heb je een favoriete? Ik ga steeds meer richting vintage. Quarts heeft mijn voorkeur, maar de meest geliefden zijn wel de oudste automaatjes.
Quartz is gewoon grab and go. Dat is wel zo makkelijk met zo veel horloges.
niet echt een voorkeur maar de titanium versies dragen lekker terwijl de radio controlled het minst uit de doos komt, eigenlijk om weer op te laden.
De Ecozilla draagt wel fijn ondanks zijn gewicht en heeft vaak bekijks en roept vragen op.
De Ray Mears is vaak om de pols van Mrs. RoVaGo te vinden.
De Italiaanse Limited Edition is ook erg leuk met zijn full lumen.
Kortom niet echt een voorkeur.
Deze waarschijnlijk toch wel maar ik wil een Astron Titanium met platte ipv ronde pushers
Verzamel ze niet echt Sinds kort wel in het bezit van eentje en vroeg mij af of het de moeite waard is om deze te upgraden met een saffiertje
Heb ik ook al aan gedacht. Maar heb er ondertussen 5 en zie het niet zitten ze allemaal met safier uit te rusten.