Tja…100m met schroefkroon en ‘bezel’…
Zou toch wel leuk zijn een hoekige duiker
Maar 'ns in mijn Seiko zakje oldtimers zoeken?!
Die is mooi!
Nee is het niet waard.
Dure glaasjes. Als er een kras op je glas zit, is er een nog dikkere op de bezel…
Het is een gebruiks voorwerp. En 10 tegen 1 dat die kras toch niet komt.

2 incomming. Deze zijn van 1979 en 1981. Die band op de verzie met vlak glas hoort op de andere. Super gaaf, ik heb er maar 1 in de collectie. Maar uitgehard.
Ben niet zo van het groen, maar deze ziet er wel lekker uit in combinatie met die strap
Is dat deze NY0084? Het groen lijkt wat feller op deze
Thanks.
Jazeker. Mijn favoriet momenteel. Zo fel groen als op de verkoopplaatjes krijg ik hem niet op foto. Mss in de zomer…
Is dat eentje van MN straps?
Hoeft niet zo fel. Blij dat de daadwerkelijke kleur zo is als de jouwe
Dat gele is niet verkeerd hoor
Mooi zomers
Neen hoor. Gewoon een single pass van cheapest nato strap.
Welke ref is dit Abel? Heb jij die te koop staan?
NY0046-02W
Tja… Weet ik nog niet. Draag hem nooit.
Vast een ultra zeldzaam model…
Valt mee, maar nieuw wel
Of het echte duikers zijn? Volgens sommige wel, volgens anderen weer niet. Maar goed, hier een paar foto’s.
Ik zie niet in waarom dit geen duikers zouden zijn. Voldoen volgens mij zelfs allemaal aan de iso normen.
Er staat op iedere wijzerplaat DIVERS
Denk het wel.
Als beginnend Citizen fan, verwacht ik komende vrijdag deze in m’n theater te verwelkomen. Afgelopen weekeinde, bij een vriend, voor het eerst even om m’n pols gehad en ik was erg onder de indruk.
Daar ging ik ook van uit, heb ze wel eens eerder in een topic duikers geplaatst en toen was niet iedereen het eens of het wel echte duikers zijn, vandaar dat ik dat schreef.
Mij maakt het verder niet uit, duik toch niet. Hooguit onder de douche