Citizen Duikers! Wie verzamelt ze? Toon ze hier

Bedankt Gup :blush:

1 like

Leuke familiefoto! :ok_hand: De full lume blijft de leukste van het stel naar mijn mening :slight_smile:

1 like

Bedankt man. :facepunch:

Laat dat nu net lange tijd mijn minst favoriete geweest zijn. Doorhem op die groene tropic te zetten heeft hij plots toch veel meer aantrekkingskracht gekregen. momenteel heeft de coke een streepje voor vanwege de nieuwste, maar de groene bezel van de ny0084 doet e nog het meest.

3 likes

Lekker klussen met de 1985 aqualand.

9 likes

6 likes

Leuk om te horen hoe jouw ervaring zo compleet anders is :slight_smile: gewoon lekker straps blijven swappen :wink:
Van dit stapeltje (+ de coke) is de full lume de enige die ik heb gehouden. De zwarte was ook erg goed met de glossy zwarte plaat, maar die heeft heel uiteindelijk ook verloren van m’n Scurfa D1 die ook een glossy zwarte plaat heeft. :grin:

De lumey doet het gewoon erg goed op alle banden :+1: (en een zaklamp om de pols is altijd dikke pret :grin:)

3 likes

Ben zeker ook fan van die zwarte glossy dial. Echt een mooi horloge

1 like

Deze dan?

8 likes

Kappen nu Abel. Ik wil niet als net als jou eindigen :see_no_evil:

Het viel me overigens op dat al mijn citizen duikers erg goed uitgelijnd zijn. Dat was een belangrijk punt toen ik mijn eerste kocht, toen ging het tussen een skx of deze blauwe. Dat was een van de meest doorslag gevende punten om voor de citizens te kiezen. Zie dat deze hier boven ook perfect is. Een ander punt is dat de mod-cultuur niet zo sterk is in deze citizens.

3 likes

10 likes

Nieuwe Promaster komt uit in zomer 2022:

7 likes

Ik vind ‘m tof

1 like

:point_up: Beetje laat, maar lijkt me een schitterende heruitgave. Benieuwd wat die gaat kosten. Denk dat de titanium band wel groot gaat dragen, de end links komen ver over de lugs uit. Tof dat ze voor een waffle rubber band kiezen met titanium gesp. Die zou er zomaar kunnen komen. :innocent:

#metoo

3 likes

Dat heeft lang op zich laten wachten inderdaad. Ik hoop dat de wijzerplaat een beetje kwaliteit uitstraalt. Juist die scherpe hoekjes en lijntjes van de indices maken het zo’n mooi model (mijn mening)

Maar :heart_eyes:

1 like

Wat meer info van de Citizen website, ziet er echt goed uit, Super Titanium en platter dan het origineel uit 1977

3 likes

En het nieuwe automaat caliber, dus de prijs zal wel :point_up::point_up: zijn…

1 like

Dat denk ik ook. Ik zal moeten kiezen. Of de zwarte of de blauwe. Wat een armoede :sob:

Nog niet gelezen wat het glaasje zal zijn. Zal wel safier zijn toch? Iig gesigneerde kroon :ok_hand:

In ieder geval, laat de boys de omega x swatch maar hypen. Deze vind ik veeeeeeel interessanter :raised_hands:

Hoe moet ik dat qua kwaliteit zien? Ik ken alleen de 8203 en 8204. Zag dat de power reserve geen verschil had.

1 like

Wees, net als ik, blij dat het er maar 2 zijn en geen 6 :rofl: :rofl: :rofl: keuzes keuzes

1 like

Als het loopt komen die vanzelf hoor. :sweat_smile:

1 like

Volgens de specs toch echt een duiker…
f448fa08edc83641987d98a64cf04f1cf38f73b8_2_281x500 0544e1b8a9e429130f0210830040fdc6620e858e_2_281x500 blue3

6 likes