Citizen Duikers! Wie verzamelt ze? Toon ze hier

Volgens het Monochrome artikel wel:
‘ bevelled flat-top sapphire crystal, domed underside’

1 like

16 likes

Oeh, die zwarte is wel erg chique :heart_eyes:

2 likes

Fout van oud. :grin:

9 likes

Ik las ergens dat de prijzen vermoedelijk rond de €795,00 (zwart met rubber en €995,00 (blauw op titanium) zijn.
Dat is toch wel flink geld.

3 likes

10 likes

Dat viel te verwachten. High specs, liefhebbers model.

1 like

Zolang de titanium band van een goeie kwaliteit is vind ik het dat waard. Als een spb143 in die pricerange zit, waarom dan deze niet. Qua afwerking haalt citizen vaak de bovenhand van seiko in de minder dure duikers.

2 likes

12 likes

Lekker ding!

11 likes

Niet zomaar een 8203. De band overgenomen van @Gup een tijdje geleden, dus natuurlijk van onschatbare HF waarde :metal:t3:

14 likes

9 likes

En toch vind ik de oudjes mooier dan de nieuwe modellen. dat lege stukje in de uren wijzer stoort me erg.

2 likes

Via een omweg (MP) van een HF-lid overgenomen. Ik zocht hier niet naar maar hij popte op omdat ik op MP alleen citizen had aangegeven ipv de C02x serie.

Aangezien ik aardig ben afgevallen, oa op de verkeerde plekken zoals mijn polsen :joy:, ben ik erg blij met de maat.

@Albert_Neri bedankt voor de snelle afhandeling :+1:.

13 likes

Die is mooi hoor.

@Albert_Neri :+1:

2 likes

Januari 1981 :grinning:

11 likes

10 likes

Echt verzamelen doe ik niet maar heb er wel een paar :smiley:

10 likes

Voor de echte verzamelaars onder ons :crazy_face:

Ligt het aan mij of lijken die wijzers doodleuk van een nieuwer model te komen?
Dit is namelijk wat ik voor ogen heb als ik denk “origineel”:

In dit geval het mooie exemplaar van @lassale.

10 likes

Die wijzers zijn volgens mij inderdaad niet origineel. Als ik naar soortgelijke gele Promasters kijk, dan zijn de wijzers gelijk aan die van mijn exemplaar. Misschien dat Citizenkenner @Abel hier nog iets over kan roepen?

2 likes