Citizen Duikers! Wie verzamelt ze? Toon ze hier

8 likes

Ah, zijn er inmiddels in ieder geval 3 op het forum te vinden :grinning_face_with_smiling_eyes:
Heerlijk horloge!

10 likes

5 likes

“WHENEVER YOU DIVE, GO ECO DRIVE” zoals een oude volkswijsheid luidt. Hier nog maar eens mijn oude titanium duikertje. Redelijk van DNA ontdaan, wat gebutst maar wél gewoon blijven lopen hè!

4 likes

9 likes

Blijft genieten met deze om de pols :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

als nieuw ook die van jou :star_struck:

1 like

9 likes

Jaa echt nog een perfecte conditie :ok_hand:

2 likes

5 likes

Voor de liefhebbers onder ons:

Hoi, sinds vandaag heb ik onderstaande aqualand in de collectie.

Nu wil ik graag een verse batterij (laten) plaatsen, alleen zoals je ziet zijn de schroefjes op de achterkant als behoorlijk gebruikt. Waardoor deze waarschijnlijk niet makkelijk los te schroeven zijn. Zijn hier nog verse voor te krijgen ? En nog een tweede vraag, welke dikte 24mm pushpins horen hier origineel in ?

Alvast bedankt !

4 likes

De vraag is of hij werkt met nieuwe batterijen. Ik koop ze al niet meer in deze staat. In mijn bak liggen er zeker een 10+ die defect zijn door lekkende batterijen.

2 likes

Na een lang verblijf bij de horlogemaker, gisteren weer herenigd met z’n moderne broertje en vandaag om de pols. Deze Citizen Challenge duiker uit 1974 voorzien van nieuwe pakkingen, nieuw, origineel (NOS), glaasje en kroon, ontdaan van lijm resten waarmee het vorige plexiglas je was vastgeplakt en compleet gereinigd.

16 likes

Stuk staal maar weer eens om.

9 likes

Zodra ik de Sak Yant voorbij zie komen, klik ik.

1 like

Nou een zaterdag wissel dan. Klikkerdeklik.

8 likes

De wat? Wie?

2 likes

Hier vind je meer info

1 like

Mijn Sak Yant is gezet door aan Monnik in Lamphun na veel rituelen & gesprekken. Sorry offtopic :grin:

1 like