Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Ik had ze toen wel langer dan nu.

1 like

Nog 1 stuk bij de Bijenkorf in de sale.

4 likes

Kan je niet afrekenen. Dan krijg je de melding dat hij niet op voorraad is. Staat er al een tijdje.

Vanmiddag bij mij wel.

Hi Harco, heb nu ongeveer 10 jaar een Ecodrive. Afgezien van het vervangen van een accuutje, nooit problemen. Ik heb ook nog twee citizens aangekocht begin dit jaar en zijn ook beide Ecodrives.

Batterijtje vervangen kwam door verwaarlozing. Koste ongeveer 60 euries om te laten vervangen.

1 like

De nieuwe 37mm promaster, nu met minimale korting bij Bol. Maar korting is korting toch? Nu wel onder de 200,-.

https://www.bol.com/nl/nl/p/citizen-promaster-ecodrive-eo2020-08e/9300000148460677/

Een check altijd even onder de advertentie; er staat een laatste prijs knop waar nog wel eens een nog goedkopere aanbieder staat. :slight_smile:

4 likes

Stowa Antea met 50% korting:

https://www.stowa.de/en/Antea+back+to+bauhaus/

Gr, Vigorelli

8 likes

En nu behalve de roze uitverkocht, zeker 24 minuten te laat? :slightly_smiling_face:

1 like

Like flies on shit met die koopjesjagers hier :wink:

Roze niets voor jou?

Gr, Vigorelli

2 likes

Wel leuk maar moet daar toch ook twee keer over nadenken over roze, zou veel blijven liggen denk ik

Haha

2 likes

Hoef je het meer over na te denken :joy:
Is ook al weg 🫣

2 likes

40 likes

:rofl::rofl::rofl::rofl:

1 like

Heb al spijt dat ik niet toegeslagen heb op roze :joy:

2 likes

Snap Ik :joy::+1:

1 like

Schitterende tekening hoor + @Vigorelli , mail auf Deutsch geschickt um zu fragen ob es vielleicht noch weitere im Ausverkauf geben wird. :joy: Kende dit model niet maar 'k vind het echt wel mooi.

3 likes

Jaaaaaa, daarnet was de zwarte 36.5 zonder datum automaat terug in stock. Besteldddddd. Dit is voor mij een prachtig nomos alternatief (ik haat handopwinders). Joepieeeee.

4 likes

De bruine 36,5 lijkt nu voorradig te zijn

2 likes

Ja die was er gisteren ook af en toe maar mijn ding niet dat bruin.

1 like

Nee, ik sla die ook even af. :thinking:

1 like