Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Continuing the discussion from Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III (Deel 1).

Previous discussions:

2 likes

@Locobono: Daar sta ik ook regelmatig door het raam te staren. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ook hoge korting?

1 like

@Gatsc hij is binnen :sunglasses:

40 likes

Die laatste Hamilton in het vorige deel is natuurlijk een scam… De laatste tijd staat Vinted vol met zooi van scammers

4 likes

Af en toe eens 20% tijdens de solden, maar ik heb er nog nooit een horloge zien liggen aan een lagere prijs dan dat je ze online vindt.

Het viel me wel op dat de vraagprijs extreem laag is tov de werkelijk waarde.
Maar je aankoop is wel gegarandeerd verzekerd.

1 like

Da’s snel! Leuke Timex!! :+1:

1 like

Heel veel succes met de claim :+1:

1 like

Iemand nog op zoek naar een DW-5600E?
Hier de Japanse versie (Fox fire ipv illuminator) voor 62 euro inclusief verzending en importkosten op de deurmat:

G-shock 5600E - Amazon.com

Ik heb hem besteld in ieder geval :slight_smile:

3 likes

Ben geen Oris fan, maar die wijnrode is wel heul lekker!

2 likes

Volgens mij is er nog nooit een Oris verkocht zonder korting. En 10% is dan zelfs wat mager.

6 likes

Dit is toch echt wel een mooi horloge en scherpe prijs
Limited ook nog eens

4 likes

Waren toch als koppeltjes uitgebracht?
Voor moeder de vrouw in 34mm

Nee, dat ben ik :stuck_out_tongue_winking_eye:

25 likes

Er liggen ook wat oudere longines heritage modellen met flinke korting…

1 like

Yes maar dus ook los te koop

Je moet niet allergisch zijn voor de 70 cushion case vibe want dat heeft hij wel een beetje door de aansluiting band/kast

Deze staat ook nog op de FC wishlist

9 likes

Link

1 like

30% bij Lilienthal:
Denn nur noch heute sind alle Artikel in unserem Shop um mindestens 30 % reduziert!

1 like

Weet je ook nog welke of heb je hier misschien een foto van gemaakt? :slight_smile:

Geen idee meer… wel dat het alleen zilverkleurige waren… liggen in de etalage. Mss ff bellen?