Voor wie last minute een zomer-beater wil scoren: De zwarte Orient Kamasu op staal is nu €187 incl. verzendkosten/levering binnen 1 werkdag op amazon.nl.
Verleidelijk, Maar ik verkies toch een NY0040 boven de Orient.
Wel een mooie deal.
Gaaf, maar met 44mm echt te groot voor mij.
Mooi… welke ref is dat?
Ik kan de FC-705S4S6 terugvinden maar die lijkt gewoon een witte plaat te hebben
https://www.thewatchwrist.com/
Aanbieding? Zo te zien niet, al vind ik het niet duur.
Leuk? Vind van wel.
Geen horloge maar een horlogestandaard. Weet ook zo niet waar het anders te plaatsen.
Vind het zelf wat onnodig er een apart topic voor te maken. Als dat wel de bedoeling is, word ik graag gecorrigeerd
In iedergeval niet hier Einstein.
Beste Mats je bent hier nog niet zo lang actief en misschien nieuw in de wereld der horlogerie, maar zogenaamde smart watches worden door ons als liefhebbers niet gezien als echte horloges.
Het enige wat ik uit die promo filmpjes haal, is dat het je beweging tracked en dat de app je dan wat info geeft. Nu niet meteen de zaken die ik van een smartwatch verwacht.
Ik zou niet weten waarom dat zo zou moeten zijn. Je spreekt in de keizerlijke derde persoon?
Goed dan
Fijne avond nog
Ik ben ook eigenlijk een zoon van de keizer van Japan, helaas heeft er bij mijn geboorte in het ziekenhuis een persoonsverwisseling plaatsgevonden.
Istanboel: geen voorraad
Wel kritiek, geen oplossing. Goed bezig…
Gr. Marc
Ik ook denk ik. Vooral omdat het een ‘echt’ duikhorloge is. Ik heb ze allebei gehad.
Het enige nadeel aan de Citizen vind ik de goedkoop ogende wijzerplaat. Een matte, geprinte plaat zoals bijvoorbeeld een SKX was zoveel beter geweest.
Als je een dag wacht krijg je een 20 procent korting voucher.
Hoi Marc,
Komt nog 10 Pond verzendkosten en importkosten bij aangezien uit de U.K wordt verzonden?