Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Niet te vergeten het hardlex glas van Citizen vs saffier op de Kamasu. Heb beide gehad en ik ben zelf meer fan van de Kamasu. De kast vind ik ook beter afgewerkt (sorry voor offtopic).

3 likes

Hoi,

Ik heb geen verzendkosten betaald.

Gr. Marc

2 likes

Geen import als je op timex.eu koopt…wel verzend…

1 like

Ik krijg de UK niet om hier te verzenden. Wil graag het zelfde horloge als Marc kopen. Die is op EU uitverkocht maar UK niet.

Klopt… ik had hetzelfde probleem met hetzelfde horloge.:roll_eyes:

1 like

Bedankt! Daar heb ik nog even vlug gebruik van gemaakt! :+1:

1 like

Het klinkt leuk om voor een dergelijk bedrag een Glycine te kunnen kopen. Maar ergens is het gewoon het failliet van een mooi merk, om voor deze ramsj prijs quartz modellen te verkopen.
Deze aanpak straalt ook slecht af op het merk an sich.

7 likes

Geen zorgen! Over een paar uur zijn ze weer 295,-

Een Ronda uurwerkje erin van een paar tientjes. Ik sla over.

Geen uurwerk van 199,- ??!! Oplichters!

5 likes

Grapjas.

1 like

Meer dan prima aanbiedingen bij https://www.christ.de/ met nog eens 20% korting op de sale prijs.

Seiko duikert anyone?

5 likes

Helaas geen 20% op de nieuwe GMT van Seiko

Zitten er weer een paar bij die daarmee onder de prijzen in het blauw komen :sweat_smile: :+1:

3 likes

Zitten ook wat leuke presage’s bij. Must resist.

Sommige van de 20% kortingen op de Sale prijs zijn wel raar. In de sale van € 399 voor € 379, da’s 5% sale. Daar mag dan best 20 “extra” af.

1 like

Bij de horloges die ik net gekeken heb gaat er nadat je ze in de winkelwagen hebt gelegd en dan de kortingscode ingeeft nog eens 20% van de normale opruimingsprijs af.

De SPRE53K1 komt zo op €463,- uit. Dat lijkt mij geen slechte deal.

Snap ik, maar als je -bij sommige modellen- 5% al sale noemt, is 20% extra niet zo vreemd.

Kost in Roermond 399 op rubber.

Beetje jammer dat ie de code bij Breitling niet toepast :stuck_out_tongue_winking_eye: had het geprobeerd met de Navitimer maar helaas. :rofl::rofl:

1 like