Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

1 like

Op het forum niet veel over te vinden maar Google geeft best leuke resultaten over microbrand Montage. Op de gehele site 30% korting.
De diver heeft best leuke specs! AR saffier, 300m, 316L steel. Nu voor €240,-

https://montagewatches.com/

9 likes

Ziet er niet verkeerd uit

Weet iemand nog de kortingcode? Hij staat niet meer op de website.

Sale228 dacht ik.

2 likes

Top, dank je. Ziet er bekend uit. Nu maar hopen dat hij het nog doet.

Kortingen waren tot gisteren daar. Wel goede aanbiedingen zaten er tussen. Sale228 was de code maar hij werkt niet meer nee. Even mailen misschien.

Ben wel benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft.
Zien er leuk uit, zeker voor die prijs (incl korting) en specs. Maar ken ze (nog) niet.

Kortingscode werkt niet meer, was net op tijd :sweat_smile:

Ik heb dit model van hun (ze hebben een nieuwe naam):

Naar hun duiker heb ik ook al gekeken, maar ben destijds voor een Kamasu gegaan. Met de korting ziet het er aantrekkelijker uit, maar ik denk dat daar wel nog inklaring enz bijkomt.

1 like

Wat heb je besteld?

1 like


Seiko SPB243j1

17 likes

Als iemand toevallig in de buurt is, een paar leuke horloges met 50% korting. Steffl Department store in Wenen.

6 likes

Jammert dat ze geen online shop hebben

1 like

Ja inderdaad daar had ik ook al naar gezocht

Je kunt toch altijd een mailtje sturen … :wink::+1:

Wilde meer even bladeren, ben volgende week in Oostenrijk en laat hem rustig bij het hotel bezorgen… Maar ben wel opzoek naar specifiek iets dus ga niet in het wilde weg mailen “hedde ge een Longines met korting of wa?”

4 likes

:joy: , mooi figuur …maar dan snap ik je opmerking niet

Dat klinkt als de perfecte e-mail. Ik zeg doen en dan vervolgens hier het resultaat plaatsen :smiley:

1 like

Wat een folk hier, er staat toch op de foto wat ze in de aanbieding hebben :joy: