Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel IV

Ja en zou handig zijn als je de aanbiedingen zou kunnen bestellen online. Dat kan dus niet, wel mooi als je in de buurt woon. :+1:

Daar zal het ook voor zijn en niet voor Nederlanders die gaan mailen . Misschien is er een reden dat ze geen webshop hebben.:grin:

1 like

Dit is wel de Quartz uitvoering. Adviesprijs €445,-
Niet echt een hele goede aanbieding.

1 like

Het is echt niet moeilijk om ze te vinden op het web, hoor! Hier is de pagina:

https://www.steffl-vienna.at/

1 like

Lekker bezig Sherlock, waar zit precies de webshop op hun site?

2 likes

Klopt, de shop is er niet, kwam ik nadien achter, maar er is wel een e-mailadres! :grin:

idd zie het nu pas

Voor de liefhebbers van (ook) auto’s. Nu een twee jarig abonnement op ‘TopGear’ incl een Casio Edifice ECB-S100D-1AEF.

Totaal: horloge en 2 jaar abonnement: € 149,-

12 likes

Bij de Seiko outlet boetiek in Roermond.


Geen affiliatie!

8 likes

image

5 likes

Boutique.

6 likes

Hmm …

Je hebt 't verkeerd, Ide. Volgens de APV geldt in het outletgebied een zgn. ‘doelgroepontheffing’ voor ondernemingen, ten aanzien van correct taalgebruik. ‘Boetiek’ is dus prima.

5 likes

Niet alleen ten aanzien van correct taalgebruik. Die lui zijn ook ontheven van elke vorm van intellect, smaak en stijl.

4 likes

Zo, ik heb ook weer wat geleerd vandaag. Ik dacht dat die mate van wetteloosheid slechts gold in de hoek van de Invicta Store en Jack & Jones. Bedankt voor je inzichten.

Heldere taal toch :thinking: :unamused:

1 like

Praat Nederlands met me…

Komt anders gewoon in de Nederlandsche iPhone spellingcontrole/ bibliotheek voor. Het Franse boutique ontbreekt daarentegen. Google is jullie vriend. Educate yourselves.

5 likes

Het zijn gewoon snops !

1 like